خبرهای داغ:
امام جمعه مراغه در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تاکید بر لزوم تبیین ارزش های انقلابی و اسلامی، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی، دستاوردهای انقلاب اسلامی ارزشمند بوده و نیازمند صیانت است.
کد خبر: ۹۱۱۴۱۹۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی  اظهار داشت: اگر در هشت سال دفاع مقدس، وجبی از خاک میهن اسلامی در دست دشمن باقی نمانده، همه به برکت وجود انقلاب اسلامی، ایثارگری های ملت، خون شهدا و رهبری است.
وی ادامه داد: پیشرفت های کنونی و عمران و آبادانی شهرها و روستاها در کنار استقلال واقعی کشورمان دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام پورمحمدی اضافه کرد: اکنون نیز وظیفه آحاد مردم و مسئولان، معلمان، دانشگاهیان و روحانیت تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و خدمات آن برای جامعه و ملت بزرگ ایران است.
خطیب جمعه مراغه با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر انقلاب در جمع مردم آذربایجان به مناسبت سالروز قیام 29 بهمن گفت: رهنمودهای رهبری در زمینه لزوم ایستادگی در برابر توطئه های دشمنان باید مورد توجه آحاد مردم و مسئولان قرار گیرد.
حجت الاسلام پورمحمدی افزود: مردم آذربایجان و تبریز در 29 بهمن سال 56 با حرکت عظیم خود ستون فقرات رژیم طاغوت را شکستند و پایه گذار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شدند.
وی با اشاره به سالروز میلاد باسعادت حضرت زهرا (س) ادامه داد: آن حضرت الگویی بزرگ برای دختران، بانوان و خانواده ها در جامعه اسلامی بوده و باید ایستادگی، ولایت مداری، ایثار و فداکاری را از مکتب ایشان بیاموزند.
حجت الاسلام پورمحمدی با انتقاد از وضعیت حجاب در جامعه اضافه کرد: پوشش برخی دختران و زنان در معابر عمومی و مجالس زیبنده جامعه اسلامی نبوده و باید آحاد جامعه حضرت زهرا (س) را الگوی حجاب و عفاف قرار دهند.

ارسال نظرات