خبرهای داغ:
یکی از راویان منطقه طلائیه روز گذشته در جمع بسیجیان سپاه ولايت تبريز در این منطقه، با اشاره به اهمیت منطقه طلائیه گفت: یادمان شهدای طلائیه منطقه ای است که عملیات های بزرگ و مهمی چون خیبر و بدر در آن انجام شده و خاک آن با خون شهدای بسیاری درهم آمیخته است.
کد خبر: ۹۱۱۴۱۷۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، جواد جلیلی در ادامه افزود: به خاطر اهمیتی که منطقه طلائیه برای کل عملیات داشت، ضرورت مقاومت و ایستادگی نیرو‌ها در آن مدام از سوی مسئولان در اتاق جنگ گوشزد می‌شد.

وی بیان کرد: در این مکان بود که شهید میثمی که بعدها در کربلای 5 به شهادت رسید گفته بود: «هر کس در طلائیه ایستاد، اگر در کربلا هم بود می‌ایستاد» چون واقعا کار برای نیروها سخت شده بود و کار به جایی رسیده بود که فرماندهان نیز هر کدام سلاحی برداشته و به جنگ تن به تن وارد شده بودند ولی در آن اوضاع و احوال پیام امام که باید جزایر خیبر حفظ شود ورق را برگرداند و با رشادت رزمندگان دشمن عقب نشینی کرد.

جلیلی خاطرنشان کرد: این منطقه شاهد خیلی چیزها بوده شهادت حاج همت، حمید باکری که گفته بود: «ما به فرموده امام، حسین‌ وار وارد جنگ شدیم و حسین‌ وار به شهادت می‌رسیم».

ارسال نظرات
پر بیننده ها