خبرهای داغ:
دومین دوره آموزشی خادمین شهدا و مسئولان فرهنگی اتوبوس‌های راهیان نور دانشجویی در ناحیه بسیج دانشجویی فارس برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۱۶۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به همت مدیریت خواهران ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس دومین دوره توانمندسازی خادمین شهدا و فرهنگی خواهر اتوبوس‌های راهیان نور دانشجویی شیراز در این ناحیه برگزار شد.

نظری جانشین خواهر قرارگاه نور ناحیه دانشجویی استان فارس ضمن خیر مقدم به دانشجویان جهت شرکت در این دوره تاکید کرد: خادمان شهدا لازم است در اتوبوس‌های اعزامی راهیان نسبت به زائران رفتار خادمانه داشته باشند نه مسئولانه خادم الشهید و فرهنگی اتوبوس باید این را در نظر داشته باشند که نسبت به زائرین سیره ی شهدا را الگوی رفتاری خود قرار دهند.

رقیه جوکار مدیریت خواهران ناحیه دانشجویی استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور شرکت کننده ها در این دوره بیان داشت: نگاه ما به قرارگاه نور در واحد خواهران یک نگاه موقت و مناسبتی در ایام اعزام راهیان نور نیست بلکه قصد داریم باهمت و پشتکار شما عزیزان در این مجموعه برنامه های تخصصی در حوزه شهدا برای دانشجویان بخصوص درعرصه جمع آوری سیره تربیتی شهدای استان، خاصه شهدای دانشجو برنامه ریزی کنیم.

مدیریت خواهران ناحیه دانشجویی استان فارس در ادامه افزود: متاسفانه بعضا سیره های تربیتی شهدا در سالهای اخیر آنچنان که باید جمع آوری نشده و آن اسرار نهفته در دل مادران شهدا همراه با فوت این عزیزان به خاک سپرده شد.

وی در پایان عنوان داشت: آنچه امروز ما دربین دختران جوان دانشجوی انقلابی تاکید داریم اینکه سیره ی تربیتی مادران شهدا را جمع آوری نموده و بعنوان مجموعه تربیتی ارزشمند در اختیار نسل های آینده بگذارند و خود نیز در زندگی به کار برند.

به گزارش بسیج، در این دوره مباحث اهمیت بایسته های خادمی و آداب خادمی، ضرورت خودسازی و معرفت نسبت به ماموریت قبل از اعزام، شیوه ی مدیریت فرهنگی و تربیتی و بایسته های یک مدیر فرهنگی، مهارت های برخوردی توسط استاد هادیان به خادمان شهدا و مسئولان فرهنگی اتوبوس های راهیان نور دانشجویی ارائه شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها