خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کسانی در زمره یاری کنندگان خدا قرار می‌گیرند که مردم و وطن را به دشمن نفروشند، گفت: مسئولان نیز برای رفع مشکلات اقتصادی به امید قراردادهایی مانند برجام،FATF و ... نباشند.
کد خبر: ۹۱۱۴۱۰۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، آیت‌الله کاظم صدیقی عصر امروز در مراسم هفتمین روز شهادت 27 شهید مدافع امنیت با بیان اینکه شهدای اصفهان نه تنها از نظر کمی بلکه کیفی هم سرآمد هستند، اظهار داشت: شهیدان خرازی، ردانی پور، کاظمی و دیگر شهدا مشعل عشق به خدا و تابلو توحید به خدا بودند که در رأس آن‌ها شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی است که در یاری انقلاب و در کور کردن فتنه جزو بهترین‌ها بود.

وی افزود: قرآن و خدا تکلیف ما را برابر غارتگری‌ها، جرم و فساد، اسباب انحراف و ایمان دزد‌ها معین کرده که هدف شهدا هم در راستای هدف انقلاب و محقق شدن کلام خداست.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به آیه‌ای از قرآن، تصریح کرد: خدا در قرآن به مظلومین اذن دفاع، قیام و جنگ داده که اگر مستضعفی علیه مستکبر و جفا دیده‌ای علیه جفاکار قیام کرد، سند قرآنی داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در سوریه عواقب و جوانب مقاومت و ایستادگی این اجتماع‌های مختلف مانند نجبا، حیدریون، حشد‌الشعبی، بسیج و ... در سلسله‌های منطقه‌ای و در جهان‌دیده شد که جلیقه زردها در فرانسه نمونه‌ای از آن است.

صدیقی با اشاره به آغاز فتنه از سوریه و با تخریب قبور مطهره و هتک حرمت، افزود: هدف نهایی آن‌ها قتل‌عام طرفداران اهل‌بیت (ع) است؛ دشمن ما آمریکا افرادی را با فرمول‌های روانشناسی، سیاسی و تربیتی به گرگ‌های خون‌خواری تبدیل می‌کند که نه‌تنها انقلاب را بلکه شیعه را نابود کنند.

وی تصریح کرد: گرگ‌های خون‌آشام آمریکا و سران استکبار آمده بودند که بمانند و با پول کثیف عربستان و با فکر اقتصادی، نظامی و اطلاعاتی در مسیری وسیع از اروپا تا چچن قشون آورده بودند که بشار اسد را بیرون کنند و این در صورتی است که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که بشار اسد باید بماند و می‌ماند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به جنگ نرم در 9 دی، گفت: فتنه‌گران 8 ماه فتنه‌گری کرده و به دنبال پیاده کردن برنامه‌های اروپا و آمریکا بودند اما مردم بصیر و ولایت‌مدار به خیابان‌ها آمدند تا از شهدا و ولایت دفاع کنند.

وی اهداف شهادت، قیام عاشورا و اصل اسلام را بر مبنای آیه قرآن عنوان کرد و گفت: اگر مجاهدین، رزمندگان و ملت بسیج قیام نکنند که این حرکتی نه نظامی بلکه فرهنگی است، بذر ایمان رشد نخواهد کرد و اگر این خون‌ها ریخته نشود، نجات انسان از جهنم، حرام‌خواری و دیگر فسادها میسر نمی‌شد و اگر این مرزبان‌ها نبودند، شما نمی‌توانستید برای شهدا مراسم بگیرید و مسجد و مکتب قرآن داشته باشید.

صدیقی در ادامه خاطرنشان کرد: این اشرافیت‌ها و خودفروختگی به دشمن است که مردم را ناراحت می‌کند، شهدا برای شکم خون ندادند که اکنون مردم برای مشکلات اقتصادی در مراسم 22 بهمن حضور نداشته باشند. مردم با چشم باز انقلاب کردند و اگر شهدا و نیروهای مسلح نبودند محل اجتماعی هم وجود نداشت.

وی یادآور شد: اگر انقلاب نبود قشون عقل و جهل، قشون خدا و شیطان مشخص نمی‌‌شد؛ خدا قدرت خود را در وجود بسیجی‌ها نشان می‌دهد و شهدا با تکیه به قدرت خدا به جبهه رفتند و کسانی در زمره یاری کنندگان خدا قرار می‌گیرند که مردم و وطن را به دشمن نفروشند، مسئولان نیز برای رفع مشکلات اقتصادی به امید قراردادهایی مانند برجام، FATF و ... نباشند، این خون‌ها بیدارگر است و دنیا فهمید ملت ایران برای شهید ارزش قائل است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها