خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین:

اقدامات کوری نظیر ترور کوچکترین خللی در اراده این ملت در پیروی از ولایت ایجاد نمیکند

صادق پور گفت: دشمنان باید بدانند با اینگونه اقدامات کور و تروریستی کوچکترین خللی در اراده ملت ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب و رهبری وارد نخواهد شد بلکه اراده آنان بیش از پیش تقویت می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۳۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷

‍ مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع )قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خصوص حادثه تروریستی زاهدان اظهار کرد: همزمان با آغاز گام دوم انقلاب اسلامی و با شروع به کار "سیرک ورشو" با بازی گردانی صهیونیسم غاصب و دولت آمریکا و با بازیگری ایادی مرتجع منطقه‌ای آنان، حمله تروریستی و عقده گشایانه به اتوبوس حامل سبزپوشان علوی را در مسیر بازگشت از ماموریت، مدافعان امنیت ملی که بدون هیچ‌گونه سلاح و مهمات، به آغوش خانواده هایشان بودند به صورت ناجوانمردانه به فیض شهادت و جانبازی نائل آمدند.

وی خاطر نشان کرد: حادثه تلخ و جانسوز حمله انتحاری تکفیری‌های کور دل در سیستان و بلوچستان و شهادت مرزبانان عزیز و پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی و امنیت ملت، قلب هر ایرانی وطن‌دوستی را به درد آورد.

صادق پور تاکید کرد: عوامل داخلی و خارجی این حادثه بدانند از این لحظه به بعد نه تنها خلل و ترسی در روند دفاع از مرزهای اسلامی مان به وجود نمی‌آید بلکه با تلاش بی فقفه و شبانه‌روزی خواب و خوراک را از این لکه‌های متعفن شیطانی گرفته و تا روزی که آن‌ها را به زباله‌دان‌ تاریخ بشری نسپاریم دست از پای نخواهیم کشید.

این مسوول یادآور شد: بی‌گمان گروهک‌های تروریستی و ضدانقلاب و حامیان آنان که مرتکب این جنایت ننگین شدند، باید بدانند که منتظر سیلی سختی باشند، چون به قول ولی امرمان حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی دوران بزن در رو تمام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، در ادامه بیان کرد: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون غیرتمندی و جانفشانی جوانان غیرتمند و بی‌ادعایی همچون این شهدای بزرگوار است و بسیاری از جوانان ایران اسلامی در 40 سال گذشته از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهدای خون خود عزت، سربلندی و اقتدار را به میهن هدیه کردند.

وی تصریح کرد: مردم ایران در 40 سال گذشته از جنگ تحمیلی گرفته تا دفاع از حریم ولایت و امنیت کشور نشان دادند برای گذشتن جان خود برای دفاع از نظام و امنیت مردم واهمه‌ای ندارند و یکی از حکمت‌های شهادت شهدای مدافع وطن نیز آن است که مسئولان به هوش بیایند.

صادق پور گفت: دشمنان نیز باید بدانند با اینگونه اقدامات کور و تروریستی کوچکترین خللی در اراده ملت ایران در حمایت از آرمان‌های انقلاب و رهبری وارد نخواهد شد بلکه اراده آنان بیش از پیش تقویت می‌شود.
۴۰۰۱/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها