امام جمعه شهر بن در مراسم یادبود شهدا عنوان کرد:

ملت ما در مكتب غدیر و عاشورا تربیت یافته است

مراسم یادبود شهید قربانعلی نادری بنی و شهدای مدافع وطن با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع شهر بن برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۲۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  از سوی سپاه ناحیه بن و بنیاد شهید این شهرستان، مراسم یادبود شهید قربانعلی نادری بنی كه پیكر پاكش پس از 36 سال به وطن بازگشت و در استان اصفهان به خاك سپرده شد و هم چنین شهدای مدافع وطن كه در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان به شهادت رسیدند، برگزار شد.

امام جمعه شهر بن در این مراسم با اشاره به فداكاری و از خودگذشتگی شهیدان و ایثارگران، گفت: شهدا واقعا معامله بزرگی با خدا كردند و با تقدیم جان خودشان همیشه در تاریخ ماندگار شده و درس آزادگی و ایثار و شهادت و ایستادگی در برابر طاغوتهای زمان را به ما آموختند.

حجت الاسلام و المسلمین میر افضلی افزود: همه ما باید توجه داشته باشیم كه امنیت امروز ما به راحتی به دست نیامده است و حاصل خون شهدای دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع وطن می باشد و چه زیباست كه مراسم یادبود این شهید با شهدای حادثه تروریستی زاهدان هماهنگ شده است و پیام مهمی برای ما دارد كه جوانان این مرز و بوم همیشه برای دفاع از حریم نظام اسلامی آماده و جان بركف هستند.

وی اظهار داشت: این مراسم ها در حقیقت برای آن است كه ما مسیر را گم نكنیم و با حضور در این گونه مجالس غبار غفلت از دلهایمان برداشته شود و بیش از پیش برای مبارزه با استكبار جهانی آماده شویم.

حجت الاسلام و المسلمین میر افضلی در پایان تاكید كرد: ملت ما در مكتب غدیر و عاشورا تربیت یافته و در طول این چهل سال نشان داده اند كه برای رسیدن به آرمانهای انقلاب اسلامی از هیچ كوششی دریغ نخواهند كرد.

لازم به ذكر است شهید قربانعلی نادری بنی در سال 1361 در عملیات رمضان در شرق بصره به درجه رفیع شهادت نائل آمده و پیكر پاكش پس از 36 سال به وطن بازگشت و در استان اصفهان به خاك سپرده شد.

ارسال نظرات