سردار فدوی در دیدار فرمانده جدید قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج:
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: اردوهای راهیان نور، کاری پر خیر و برکت است و باید از عملیات های فرهنگی مثل راهیان نور، حمایت کرد.
کد خبر: ۹۱۱۴۰۱۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، سردار علی فدوی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران در دیدار سردار یعقوب سلیمانی فرمانده جدید قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با بیان اینکه راهیان نور کار بزرگی است و همه باید به آن کمک کنیم، گفت: سپاه و بسیج با عنایت خدا و با تدابیر و رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز، الحمدالله بستر حضور جوانان انقلابی و جهادی است که کارهای بزرگی از جمله عملیات پر خیر و برکت راهیان نور را برنامه ریزی و اجرا می کنند که مورد توجه اقشار و آحاد مردم هم قرار دارد.


وی ادامه داد: مجموعه سپاه و بسیج هم بایستی قدر این نعمت را بدانند که توفیق خدمت به میهمانان و زائرین شهدا نصیب آنها شده است و با قدرت و همکاری همه جانبه در راستای انجام وظایف خود، نهایت تلاش را به خرج دهد.


سردار فدوی افزود: البته در این کار بزرگ راهیان نور که یک کار فرهنگی و تربیتی است، ملاحظات زیادی هم باید مورد توجه قرار بگیرد؛ به عنوان مثال، با توجه به واقعه تاریخی و قرآنی اصحاب کهف و اینکه برای بزرگداشت و نکوداشت حوادثی از این دست، چه کارهایی خوب است که انجام بشود؟ خداوند در قرآن کریم، سفارش به ساخت مسجد می کند که یادمان این اتفاق و معجزه بزرگ باشد، یعنی مسجد باید محور باشد؛ لذا ساخت مساجد در یادمان ها و زیارتگاه های شهدا از جمله کارهایی است که بایستی مورد توجه قرار بگیرد.


معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: باید در این کار دقیق فرهنگی و تربیتی راهیان نور، تمام جوانب و ابعاد مختلف آن مرتب مورد مطالعه و کارشناسی قرار گرفته تا پیامدهای حاصل از آن در بالاترین سطح کمی و کیفی باشد.
وی گفت: راهیان نور را بایستی حمایت کرد چرا که مردم در همه صحنه های انقلاب اسلامی حضور داشته و دارند؛ به عنوان مثال، جمعیت انبوهی از عامه مردم هر سال در سفرهای زیارتی مشهد مقدس، قم، اماکن زیارتی و معنوی و برنامه هایی از جمله راهیان نور، اربعین حسینی و... شرکت می کنند و مردم این سفرها را جزو سفرهای خاطره انگیز خود در زندگی می شناسند.


سردار فدوی در پایان با بیان اینکه دشمنان و مخالفین انقلاب و نظام اسلامی هر جایی که ما موفقیتی داشته باشیم، از همه توان خود برای از بین بردن یا کم رنگ کردن آن موفقیت ها استفاده می کنند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از این موضوع غافل هستند که پشتوانه انقلاب، خداوند است و ان شالله مانند همیشه خدعه های آنان، نقش بر آب خواهد شد.

ارسال نظرات