خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند:

اعزام دانشجویان دانشگاه آزاد بیرجند به راهیان نور

ابوالفضل سازنده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند از برگزاری اردو‌های راهیان نور ویژه دانشجویان این دانشگاه در نیمه دوم اسفند خبر داد
کد خبر: ۹۱۱۴۰۰۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابوالفضل سازنده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند از برگزاری اردو‌های راهیان نور ویژه دانشجویان این دانشگاه در نیمه دوم اسفند خبر داد و گفت: اردوی خواهران از ۱۴ تا ۲۱ اسفند و اردوی برادران از ۱۸ تا ۲۵ اسفند برگزار می‌شود.


سازنده با اشاره به اینکه برگزاری این اردو‌ها باعث گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود، افزود: هدف ما از برگزاری اردو‌های راهیان نور پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدا، و انتقال این ارزش‌ها به نسل جوان است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد بیرجند بیان کرد: در این اردو‌ها تلاش می‌کنیم هدف و منش شهدای دفاع مقدس را که برگرفته از فرهنگ شهدای کربلا است، به دانشجویان منتقل کنیم.


وی ادامه داد: مقاصد دانشجویان در طبس، شیراز، اهواز، شلمچه، طلاییه، اروندکنار، فکه، هویزه، دهلاویه، فتح المبین، شوش و در مسیر بازگشت حرم حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، بارگاه شاه عبدالعظیم و بهشت زهرا برنامه ریزی شده است.


سازنده گفت: در حاشیه این دوره از اردو‌ها برنامه‌ها و بسته‌های فرهنگی متعددی مانند مداحی و همخوانی داخل اتوبوس، مسابقه کتابخوانی، دل نوشته، عکاسی و فیلم از مناطق جنگی برگزار خواهیم کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها