مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 260 میلیارد ریال طرح های توسعه ای در زمینه آب و فاضلاب شهرهای استان از قبیل تامین و توزیع منابع آب و اجرای پروژه های عمرانی هزینه شده است.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۷۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاري بسيج،علیرضا جزء قاسمی اظهار داشت: در 11 ماهه سال جاری 7 کیلومتر احداث و توسعه شبکه آب در شهرهای استان زنجان انجام شده است که با احداث شبکه آب در شهرک های نانوایان و ثمین در شهر زنجان این عدد افزایش خواهد یافت.

وی افزود: در سال جاری بیش از 18 کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه در 21 شهر استان زنجان انجام شده است که برای اجرای آن اعتباری بالغ بر 36 میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای استان زنجان گفت: علاوه بر احداث 5 کیلومتر خط انتقال آب در سال جاری 2 باب مخزن آب با ظرفیت 16 هزار متر مکعب به ظرفیت مخازن آب شهرهای استان زنجان افزوده شده است.

وی میزان اعتبار اختصاص یافته برای احداث مخزن 15 هزار متر مکعبی زنجان را 32 میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده برای احداث مخزن هزار متر مکعبی ارمغانخانه را 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد.

جزء قاسمی اضافه کرد: شرکت آب و فاضلاب استان زنجان احداث 4000 متر مکعب مخزن برای سال جاری را نیز در دست ساخت دارد که برای اجرای آن 20 میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

این مسئول تصریح کرد: بهسازی ایستگاه پمپاژ امیرکبیر در شهر زنجان شامل بهسازی پمپ ها و الکترو موتورهای این ایستگاه با اعتبار 19 میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بوده است که توسط شرکت آب و فاضلاب استان زنجان در سال جاری اجرا شده است.

گفتنی است هم اکنون 100 درصد جمعیت شهری استان زنجان با جمعیتی بالغ بر 750 هزار نفر در 21 شهر استان زنجان تحت پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب قرار دارد.

ارسال نظرات