یادواره شهدای عشایری در هشتبندی میناب برگزار شد

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در این مراسم گفت: امنیت امروز مرهون جانفشانی شهداست.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۷۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، یادواره شهدای عشایر با حضورخانواده معزز شهدا،رزمندگان ومردم ولایتمدار،سرهنگ امیری جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع )هرمزگان.فرمانده سپاه میناب.امام جمعه شهرستان منوجان،امام جمعه توکهور وهشتبندی،بسیجیان،مسئول سازمان عشایری هرمزگان و بخشدار هشتبندی در هشتبندی،مزرعه تفضلی برگزار شد

سرهنگ امیری جانشین فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، در این یادواره گفت: شهدا برای احیای دین و ارزشهای اسلامی جان خود را فدا کردند.

وی، هدف از برگزاری یادواره های شهدا را گرامی داشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، حفظ ارزشهای اسلامی، آشنایی نسل جدید با آرمانهای شهیدان عنوان کرد و افزود: امنیت امروز مرهون جانفشانی شهداست.
سرهنگ امیری، اضافه کرد:ما به راهی که انتخاب کرده ایم “راه دین و پاسداری از انقلاب” برآمده از دین الهی است افتخار میکنیم وشهادت در این راه را برای خود فیض عظما می دانیم.
جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، بیان کرد:شهادت جمعی از پاسداران حریم ولایت اراده ما در پاسداری از این راه پربهجت تر مصمم تر میکند.
وی، گفت:آمریکا و اذنابش آرزوی تسلیم ملت بزرگ ایران اسلامی را مانند اسلاف خویش به گور خواهند برد.
سرهنگ امیری، ادامه داد: به توفیق الهی وبه پشتوانه مردمی و تکیه به توان داخلی و با روحیه جهادی و مدیران انقلابی وتجربه ۴۰ ساله انقلاب از این گردنه مشکلات هم با موفقیت عبور می کنیم.

ارسال نظرات