خبرهای داغ:
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین خبر داد:

همزمان با چهل سالگی انقلاب ،ارایه خدمات به ۴ هزار نفر توسط کاروان سلامت هلال احمر قزوین در مناطق محروم

ارجینی گفت: این جمعیت، بهمن ماه امسال با اعزام کاروان های سلامت به مناطق محروم و روستاها به چهار هزار نفر خدمات ارایه کردند
کد خبر: ۹۱۱۳۹۵۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷

داود ارجینی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به اعزام نیروهای این جمعیت به مناطق محروم بیان کرد: كاروان سلامت مربوط به واحد داوطلبان جمعیت هلال احمر می باشد که به مناسبت ايام دهه فجر به ١٧ روستا خدمات داوطلبی ارائه كردند و حضور این افراد و ارایه خدمات به مردم این مناطق، كاملا داوطلبانه و رايگان بوده است.

وی گفت:رسالت حوزه داوطلبان ایجاد حلقه اتصال بین توانمندان برای رفع نیاز مناطق کم بهره است و در این راستا طی یک ماه گذشته با هماهنگی تیم های درمانی از جمله پزشکان عمومی و متخصص، پیراپزشکان و داوطلبان، خدمات رسانی ارایه شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین ضمن اشاره به تعداد نیروهای متخصص این داوطلبین اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کاروان سلامت با مشارکت 23 پزشک، 12 پیراپزشک و داوطلبان و کارکنان هلال احمر استان به چهار هزار نفر خدمات متنوع درمانی، تحویل داروی رایگان، توزیع بسته های غذایی، توزیع بسته های فرهنگی و لوازم التحریر،
طرح نیابت (عیادت از بیماران نیازمند مناطق محروم)، کار در روستا (تعمیر لوازم تاسیساتی خانواده های نیازمند)، ارائه شد.

ارجینی عنوان کرد: در اجرای برنامه های محرومیت زدایی همچنین یکی از داوطلبان این جمعیت یک دستگاه پرتابل با تجهیزات کامل یونیت دندانپزشکی در اختیار جمعیت قرار داد.

وی افزود: ارایه خدمات داوطلبی در قالب برنامه های محرومیت زدایی در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار داشته و این برنامه ها از طریق تامین منابع زیستی مناطق محروم و انجام خدمات فرهنگی و بهداشتی اجرا می شود.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر قزوین اضافه کرد: جمعیت هلال احمر برای ارایه خدمات بیشتر خود به شهروندان در پی افزایش مشارکت های مردمی از طریق توسعه خانه ها و پایگاه های داوطلبی است.

گفتنی است جمعیت هلال احمر در ایام دهه فجر از اول بهمن ماه لغایت ۲۵ بهمن ماه به ارائه خدمات درمانی - معیشتی و فرهنگی در مناطق محروم پرداخته است.

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها