حجت الاسلام منتشلودریادواره شهدای دانش آموزی دهگلان:
حجت الاسلام منتشلودریادواره شهدای دانش آموزی بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری درتبیین گام دوم انقلاب گفت:مهمترین رسالت یک بسیجی درامروزنقش آفرینی درگام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۳۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۱
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازکردستان حجت الاسلام منتشلو دریادواره شهدای دانش آموزی بااشاره به سخنان مقام معظم رهبری درتبیین گام دوم انقلاب گفت:مهمترین رسالت یک بسیجی امروزنقش آفرینی درگام دوم انقلاب است.

وی در ادامه افزود: بسیج و بسیجی با بهره مندی از عنصر آگاهی در مسیر رشد، احیاء و بالندگی انقلاب قرار دارد و به فراخور این رسالت با حضور در عرصه‌های مختلف همچون جهاد سازندگی، امنیتی، دانشجویی، دانشگاهی، رسانه، عمرانی و ... گام برداشته است.
 

منتشلو اضافه کرد: در این بین بسیج به عنوان مهمترین عنصر شکل گیری انقلاب همواره مورد توجه بوده است. بسیج مجموعه‌ای از زنان و مردانی است که با تفکرات و باور‌های ایمانی شجره طیبه‌ای را ترسیم کرده اند که میوه‌های آن ایمان و تقوا است.
 

مسوول دفترنمایندگی، ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد: بسیجی بایدبا رویکردی جهادی در گام دوم انقلاب نقش آفرینی نموده و تمام توان خود را در میدان علم و عمل و مجاهدت در تحقق این امر بکار بگیرد وامید است مسئولان و کارگزاران نظام شکر نعمت چنین ملت فهیمی را در عمل به جای آورده و تمام توان خویش را در اجرای این گام مهم بکار گیرند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات