خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
رئیس کمیسیون آمادگی جسمانی لشکر ۱۹ فجر فارس در گفتگو با خبرگزاری بسیج خبر داد:
رئیس کمیسیون آمادگی جسمانی لشکر ۱۹ فجر فارس، از برگزاری نخستین نخستین دوره مربیگری بدنسازی و پرورش اندام یگان‌های عملیاتی تابعه قرارگاه امام حسین (ع) در سطح کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۳۲
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ ظهراب قنبری رئیس کمیسیون آمادگی جسمانی لشکر 19 فجر فارس در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: لشکر عملیاتی 19 فجر فارس، به زودی به مدت یک هفته میزبان مربیان منتخب یگان های عملیاتی تابعه قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) در سطح کشور خواهد بود.

وی افزود: یکی از مؤلفه های اصلی نیروهای نظامی، علاوه بر داشتن آمادگی روحی و معنوی، داشتن توان صددرصد جسمانی است که به حمدالله نیرهای لشکر 19فجر فارس از این توان برخودار هستند.

قنبری هدف از برگزاری این دوره را بالابردن سطح دانش علمی، توان رزمی و جسمی یگانهای عملیاتی قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) در سراسر کشور دانست و گفت: براساس چارچوب قوانین بین المللی پرورش اندام، مسئولین قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) و اعضای تیم تخصصی لشکر 19 فجر، تصمیم گرفتند تا از نیروهای تخصصی و زبده در این زمینه استفاده شود.

جانشین لشکر 19فجر فارس با توجه به اینکه در آینده نزدیک این مربیان در سطح کشور جهت تدریس تخصصی و کار عملی در یگان های عملیاتی خود شروع به کار خواهند کرد گفت: روز شنبه مورخ 4 اسفند 97 افتتاحیه با حضور منتخبین سراسر کشور و مسئولین ورزش فارس برگزار خواهد شد.

مسئول تربیت بدنی لشکر 19 فجر نیز از کیفیت خوب برگزاری این دوره خبر داد و گفت: بازدید از اماکن مدهبی، تاریخی و ورزشی شیراز، از دیگر برنامه های اجرایی این دوره در سومین حرم اهل بیت(ع) و شهر شیراز خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها