خبرهای داغ:
سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منزل شهید مدافع امنیت انقلاب اسلامی اسماعیل کرمی از خانواده این شهید عیادت کرد.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۲۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی به نمایندگی از رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منزل شهید مدافع امنیت انقلاب اسلامی اسماعیل کرمی از خانواده این شهید عیادت کرد.

دستیار ویژه و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نظامی در جمع خانواده شهید کرمی، با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) برای امیرالمؤمنین (ع) از خدا درخواست شهادت کرد و خدا نیز پذیرفت، گفت: حضرت علی (ع) شهادت را مقام صبر نمی‌دانست و مقام شکر عنوان می‌کرد، پیامبر خدا برای دامادش شهادت را طلب کرد و ائمه معصومین همه به واسطه شهادت از بین انسان‌ها رفتند.

وی با تاکید بر اینکه داستان شهادت، مرگ و حیات در اختیار انسان نیست، افزود: مرگ دست خداست و ما از مقام شهادت چیزی را درک نمی‌کنم، مگر شهدا، خداوند از بین انسان‌ها افرادی را برای شهادت انتخاب می‌کند که و همه شهدا انتخاب شده خداوند هستند و از اختیار خارج است.

صفوی  با اشاره به اینکه خدا سرپرستی فرزندان شهدا را دارد و همه چیز در تقدیر و حکمت خداوند است، تصریح کرد: در جریان شهادت و زخمی شدن این پاسداران شاید قصوری شده که باید رسیدگی شود، در مقابل دشمنان و کسانی با انجام عملیات تروریستی و انتحاری که منجر به شهادت عده‌ای از پاسداران شد می‌ایستیم و عاملان این ماجرا را مجازات و از انتقام خون این پاسداران که با مظلومیت به شهادت رسیدند گذشت نمی‌کنیم.

دستیار ویژه و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب در امور نظامی با ابراز اینکه بهترین مرگ شهادت است، اضافه کرد: شهدا برای امنیت کشور و دفاع از اسلام جان خود را فدا کردند و خداوند نیز به همسر و فرزند شهدا قوت و قدرت می‌دهد که این شهادت‌ها از اختیار بشری خارج است و فرزندان شهید باید در جای پدر قرار بگیرند و راه پدر را ادامه دهند.

وی با اذعان به اینکه شهید اسماعیل کرمی نیز جزو بهترین نیروها بوده و 27 سال خدمت این شهید در لباس پاسداری و خدمت به مردم کم نیست، خاطرنشان کرد: حضور بی‌نظیر مردم استان در تشییع شهدای مدافع امنیت حماسه آفرید و رهبر معظم انقلاب نیز به شایستگی از مردم اصفهان به خاطر حماسه آفرینی در تشییع شهدای مدافع حریم امنیت انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در بین این پاسداران مدافع وطن، 5 شهید اسماعیل کرمی، علی خادم، یحیی براتی، ابراهیم براتی، حسنعلی ترکیان از شهرستان خمینی‌شهر بودند و این خطه شهیدپرور در راه دفاع از حرم 19 شهید و در 8 سال دفاع مقدس 2300 شهید را تقدیم اسلام و کشور کرده است.

سردار شهید مدافع وطن اسماعیل کرمی فرزند رمضانعلی متولد 1350 از محله هرستان خمینی‌شهر که 2 فرزند پسر امیرحسین (17 ساله) و امیررضا (7 ساله) از وی به یادگار مانده و مزار این در گلستان شهدای اصفهان واقع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها