مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: سرگروه های طرح شهید بهنام محمدی همانند تنگه احد و مدیران مدارس و فرماندهان واحد‌های مقاومت کلید اصلی در این طرح هستند.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۱۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سرهنگ صابر ماهانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور به همراه تیم همراه از عملکرد برنامه‌ها و ماموریت‌های سازمان بسیج دانش آموزی استان به ویژه در بخش برنامه‌های شهید بهنام محمدی در مدارس و مساجد هدف بازدید به عمل آوردند.
صابر ماهانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور عنوان کرد: رصد و اشرافیت بر کیفیت اجرای برنامه‌ها از اهداف این سازمان بوده تا به واسطه آن بتوان ضمن بهره گیری از نظرات و تجربیات سازمان‌های استانی بر توسعه و تقویت کمی فرماندهان حوزه‌ها و واحد‌های مقاومت بسیج دانش آموزی و کیفی برنامه‌ها گام‌های موثر برداشت.
صابر ماهانی کتاب‌های گام به گام طرح شهید بهنام محمدی را ابزاری دانست که بتوان باب خلاقیت استان‌ها را در چارچوپ قرار داد و ابراز کرد: باید از نظرات تمامی استان‌ها برای تولید محتوا بهره گرفت و در کتاب‌ها اعمال کرد.
مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور سرگروه‌های طرح شهید بهنام محمدی را همانند تنگه احد و مدیران مدارس و فرماندهان واحد‌های مقاومت را کلید اصلی دانست و بیان کرد: اگر ارتباط صحیحی برقرار نشود سازماندهی خوبی صورت نخواهد پذیرفت.
سرهنگ صابر ماهانی اظهار کرد: اردوی تربیتی یاوران ولایت در سال ۹۸ ویژه‌تر از سایر سال‌ها دیده شده و تا به الان بسیاری از بسته‌ها و سیاست‌های آن همچون تشکیل گردان فضای مجازی در اردو، در اختیار قرار دادن یک معلم راهنما به ازای هر دبیرستان و ... بسته شده است. همچنین در سال آینده همایش فصلی فرماندهان واحد‌ها و رهبران کوچک از طرح‌های اولویت دار ما خواهد بود.
وی بر شکل گیری کمیته‌های هماهنگی طرح شهید بهنام محمدی در مدارس تاکید  و اظهار کرد: اجرای زودهنگام برنامه‌ها بلامانع است، اما نباید از اهداف مورد نظر در طرح غافل شویم.
وی عنوان کرد: باید به کنگره بسیج دانش آموزی، هیئت‌های اندیشه ورز علوی و فاطمی پرداخته شود و برخی از مدیریت‌ها را به خود آن‌ها واگذار نماییم چنان که برخی از فرماندهان موفق ما در دوران جنگ تحمیلی هم سن و سال همین جوانان بوده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها