خبرهای داغ:
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار دانش‌آموز قم به سفر راهیان نور اعزام‌ شده‌اند.
کد خبر: ۹۱۱۳۹۱۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
 
به گزارش خبرگزاری بسیج  از قم، حمیدرضا شیخ‌الاسلام ظهر امروز در جلسه ستاد راهیان نور که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برای سفر دانش‌آموزان به مناطق جنگی و یادمان‌های دفاع مقدس مشکلات فراوانی پیش روی آموزش‌وپرورش استان است.

وی با اشاره به اعزام دانش‌آموزان قم به یادمان‌های دفاع مقدس افزود: از سهمیه‌ای که امسال به آموزش‌وپرورش استان قم برای اعزام به راهیان نور داده‌شده در دوره متوسطه ۵۹ دستگاه اتوبوس به تعداد ۲ هزار و ۶۲۹ دانش‌آموز پسر اعزام‌شده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم با بیان تعداد دختران دوره متوسط که به سفر راهیان نور اعزام‌شده‌اند، ابراز کرد: در بخش دختران دانش‌آموز نیز تاکنون ۵۴ دستگاه اتوبوس به تعداد ۲ هزار و ۴۶۵ به مناطق جنگی اعزام‌شده‌اند.

وی مجموع اعزام دانش‌آموزان قم به سفر راهیان نور را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۵ و ۱۰۰ هزار دانش‌آموز قم به سفر راهیان نور اعزام‌شده‌اند.

شیخ‌الاسلام با اشاره به مشکلات اقتصادی و پشتیبانی اندک برخی دستگاه‌های استانی در زمینه اعزام کاروان‌های راهیان نور اضافه کرد: حقیقت این بوده که اعزام این ۵ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموزان در شرایط سخت حاکم بر جامعه امری دشوار و سختی بوده است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان قم تأکید کرد: متأسفانه در برخی اعزام‌های راهیان نور دانش‌آموزی به دلیل عدم همکاری برخی نهاد‌های حوزه بهداشت آمبولانسی همراه اتوبوس‌های راهی سفر راهیان نور نمی‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها