حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه کبیری معاونت تعاون مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور بازدید و کلنگ زنی چند طرح تعاونی وارد استان ایلام شدند.
کد خبر: ۹۱۱۳۸۵۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون به همراه کبیری معاونت تعاون مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌منظور بازدید و کلنگ زنی چند طرح تعاونی وارد استان ایلام شدند.

مهدیان در این سفر ضمن بازدید از مجتمع خدماتی رفاهی و گردشگری سیوان ایلام، که با پرداخت تسهیلات 25 میلیارد ریالی بانک توسعه تعاون و با ایجاد اشتغال‌زایی جهت 25 نفر کلنگ زنی شد، پیش‌بینی کرد که این طرح پس از 18 ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

شایان‌ذکر است در ادامه این سفر، مدیران ستادی امور منابع انسانی و امور بین‌الملل در بازدید از شرکت‌های ایلام سرنگ که درزمینهٔ تولید سرنگ از تسهیلات بانک توسعه تعاون به میزان 11 میلیارد و 866 میلیون ریال استفاده نموده‌اند، بازدید کردند و سپس در ادامه این بازدیدها از شرکت ایلام آسا نیز که درزمینهٔ تولید کیک و کلوچه فعالیت می‌نماید و با دریافت تسهیلات از بانک توسعه تعاون به میزان 10 میلیارد و 55 میلیون ریال زمینه اشتغال 8 نفر را فراهم نموده است بازدید شد.

گفتنی است از دیگر طرح‌های بازدید شده، می‌توان به طرح دهکده آبی کیان ایوان اشاره کرد که با دریافت تسهیلات به میزان 6 میلیارد ریال و اشتغال‌زایی 7 نفر از محل تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی به بهره‌برداری رسیده است.

ارسال نظرات