حیدری نظریه پرداز انقلاب اسلامی در گفتگو با بسیج:
یک کارشناس برجسته سیاسی گفت: دشمنان آمریکایی و انگلیسی قصد برداشتن تحریم ها را ندارند و ما هم نباید چشم امیدی به آنها داشته باشیم،هدف ما باید بی خاصیت کردن تحریم ها یا همان تکیه بر ظرفیت های درون کشور باشد
کد خبر: ۹۱۱۳۸۳۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ صادق حیدری کارشناس سیاسی و نظریه پرداز انقلاب اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: امام خامنه ای با بیانیه "گام دوم" کارنامه ای پر افتخار از عملکرد چهل ساله انقلاب اسلامی برای ملت صادر کردند که در این بخش از بیانیه واقعیت هایی که این چهل سال توسط دشمنان مورد غفلت قرار گرفته بودند را بیان کردند.

وی افزود: رهبر انقلاب در بخش دوم بیانیه مخاطب ویژه خود را جوانان قرار می دهند و در این بخش آنها را مأمور به ادامه راه آینده این انقلاب و رسیدن به آرمان های آن می کنند.

این نظریه پرداز برجسته ادامه داد: این بیانیه نقشه راه انقلاب است که هم چهل سال قبل را مرور می کند و هم نقشه ای راهبردی برای آینده کشور است و حضرت آقا با نگاهی که در این مدت گذشته به جوانان داشته اند برای آینده هم چشم امیدشان به همین جوانان است و در حقیقت گام اول انقلاب هم این جوانان برداشتند و به اینجا رساندند.

وی افزود: از ابتدای حوادث انقلاب اسلامی که از پیروزی آن و جنگ تحمیلی گرفته تا حضور در صحنه های علم و پژوهش و حتی مدافعان حرم همین جوانان زیر 30 سال بودند که موفقیت های چشمگیری در این زمینه ها داشتند،پس طبیعی است که حضرت آقا نگاهشان منعطف به جوانان باشد.

حیدری در همین خصوص تصریح کرد: قطعا گام دوم انقلاب راحت تر از گام اول است به این دلیل که ما با دستاوردهای فراوانی چون تجربه می خواهیم ادامه راه را برویم که تجربه چهل ساله انقلاب راه ها را به ما نشان داده است و کافیست به تاریخ انقلاب اسلامی اهمیت دهیم.

وی افزود: از طرفی جمعیت حدود 40 میلیونی که رهبر انقلاب آنها را مخاطب بیانیه قرار داده است بزرگترین سرمایه کارآمد برای کشور است که با انرژی مضاعف تر حاضر است قله های پیشرفت و کمال را طی کند.

این کارشناس سیاسی در پایان خاطر نشان کرد: در بحث تحریم دشمنان آمریکایی و انگلیسی قصد برداشتن تحریم ها را ندارند و ما هم نباید چشم امیدی به آنها داشته باشیم،هدف ما باید بی خاصیت کردن تحریم ها یا همان تکیه بر ظرفیت های درون کشور باشد و اگر بخواهیم مصداقی بیاوریم پیشرفت های دفاعی و موشکی ما نمونه بارز تکیه بر درون است و همانطور که در این موضوع پیشرفت کردیم باید در سایر موضوعات هم با رویکرد انقلابی و جهادی پیش رویم.

ارسال نظرات