خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین گفت: گروهک های تروریستی و حامیان آنها، قطعا سیلی سختی از سپاه پاسداران خواهند خورد.
کد خبر: ۹۱۱۳۸۰۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صبح امروز (چهارشنبه) مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین به همراه جمعی از پاسداران و بسیجیان از خانواده شهید عشقعلی میرخوند چگینی در روستای میرخوند بخش طارم سفلی دیدار کردند.
حسین عدالتی شربیانی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، در این دیدار اظهار کرد: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.
وی خاطرنشان کرد: خون شهيدان والامقام وصبر و بردباری خانواده های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ايران در جهان به ارمغان آورد.
عدالتی با بیان اینکه عزت امروز ایران اسلامی مدیون خون پاک شهدای گرانقدر است، گفت: برای شناسایی رشادت ها و دلیر مردی شهدا به نسل جدید باید تمام تلاشمان را انجام دهیم.
این مسوول در ادامه با اشاره به اینکه راه شهیدان ادامه دارد و در روزهای اخیر تعدادی از پاسداران در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان شهید شدند، گفت: این اقدام وحشیانه، بیانگر عمق کینه و عصبانیت استکبار جهانی، صهیونیست‌ها و مزدوران فرومایه آنان از خلق حماسه بی نظیر ملت مؤمن، انقلابی و ولایتمدار ایران در ۲۲ بهمن ماه و شکست‌های پیاپی در برابر انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.
مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین، تاکید کرد: گروهک های تروریستی و حامیان آنها، قطعا سیلی سختی از سپاه پاسداران خواهند خورد.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها