رئیس بسیج اساتید استان اردبیل گفت: شهدای عزیز ما در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب همچون اوایل انقلاب آرمان‌های انقلاب را برقرار و تثبیت نمودند و با هدیه دادن خون خودشان و بالاترین سرمایه خود که جانشان بود این انقلاب را ثثبیت کردند.
کد خبر: ۹۱۱۳۸۰۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۸

پاسداران شهید با هدیه دادن خونشان انقلاب اسلامی را تثبیت کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،جمعی از روسا و  اساتید دانشگاه های اردبیل با حضور در سپاه استان و دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ضمن تسلیت حادثه اخیر تروریستی و شهادت 27 تن از مرزبانان و پاسداران حمایت خود را از مجموعه سپاه و بسیج اعلام کردند.

مرتضی ابراهیمی ضمن تسلیت حادثه تروریستی مرزداران و سبزپوشان حریم ولایت سپاه پاسداران در سیستان و بلوچستان به خانواده بزرگ انقلاب اسلامی و تصریح کرد: هدف از  این نشست اعلان تبریک و تسلیت به خانواده این عزیزان و مجموعه کل بود که در آستانه ورود به دهه پنجم انقلاب همچون اوایل انقلاب آرمان های انقلاب را برقرار و تثبیت نمودند و با هدیه دادن خون خودشان و بالاترین سرمایه خود که جانشان بود این انقلاب را ثثبیت کردند.

وی افزود: اعلان همکاری و وفاداری در راستای آرمان های انقلاب و اطلاع و فرمان برداری از مقام معظم رهبری و هم افزایی بین مجموعه مقدس سپاه و مراکز آموزش عالی که ضرورت دارد فلذا در این شرایط برای خنثی سازی توطئه های دشمنان بخصوص در عرصه علمیات روانی و اقتصادی این حضور لازم است.

رئیس بسیج اساتید اردبیل گفت: ما امروز در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل حضور پیدا کردیم تا اعلام کنیم سپاه قابلیتش فقط مختص به داخل کشور نیست و در فراتر از مرزها و جاهای بسیار بسیار دورتر و در واقع اقدامات سپاه تحقق  بخشی از آرمان های انقلاب اسلامی و حضرت امام راحل است در راستای دفاع از حیثیت انسانها و خصوصا ملت های مسلمان است.

وی بیان کرد: ان شاء الله که این شهادت ها مایه افتخار و مباهات برای کشور ما و قدرت اقتدار ملی و صبر و تسلی برای خانواده های معذی خصوصا شهدای اخیر  عملیات کور عملیات زبون، تکفیری و سلفی و که مستاجر جیره خوار تفکرات غلط وهابیت و استکبار باشد.

وی خاطر نشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری ما آموزش عای، اساتید و دانشگاهیان فرماندهان جنگ نرم هستد و ما اساتید به عنوان بخش کوچکی از مجموعه و فرمانبرداران دقاع از اندیشه های فکری هستیم و به دنبال انسانیت هستیم و باستی از دینمان پاسداری کنیم.

ارسال نظرات