بزرگداشت مقام شهدای پاسدار حادثه تروریستی زاهدان در بهاباد

امام جمعه بهاباد گفت: شهدا رفتند تا آرامش را برای ما به ارمغان بیاورند و با ولایتمداری خود به ما ثابت کردند که اگر در این خط باشیم ماندگار شده و آسیبی به کشورمان نخواهد رسید.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۹۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در مراسم بزرگداشت شهدای پاسدار حادثه تروریستی زاهدان اظهارداشت: شهدا کشورما مایه رونق حیات معنوی‌اند. حیات معنوی یعنی روحیه، یعنی احساس هویّت، یعنی هدفداری، یعنی به سمت آرمان‌ها حرکت کردن، عدم توقّف؛ این کار شهدا است.
امام جمعه بهاباد به این جمله از حضرت امام راحل اشاره کرد که فرمودند: اگر سپاه نبود کشورهم نبود یادآورشد: این جمله حضرت امام که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» برای تعارف یا افزایش روحیه پرسنل سپاه نبوده بلکه فرمایشی مسئولیت آور بوده است و تاکید‌های مکرر ایشان بر بقا و تقویت سپاه را در امنیت گذشته، حال و آینده ترسیم کرده است.
وی خطاب به فرزندان شهدای پاسدار حادثه تروریستی زاهدان بابیان اینکه‌ای فرزندان شهدای پاسدار همه ایران با شما در غم پر کشیدن پدران رشیدتان در مرز‌های عزت و امنیت کشور همدرد هستند افزود:خون جوانمردان و دلیرمردان پاسدار ایران اسلامی هرگز پایمال نخواهد شد و تروریست‌ها و اذناب بی‌خردشان بدانند فرزندان ملت بزرگ ایران اسلامی در نیرو‌های مسلح انتقام سختی از آنان خواهند گرفت.
خطیب جمعه بهاباد به دشمنان ایران اسلامی هشدار داد وتاکید کرد: این حرکت دشمن هیج تاثیری بر آرمان‌های انقلاب نخواهد گذاشت و اربابان این تروریست‌ها بدانند که این اقدام بزدلانه و کورکورانه‌ای که با حمایت کشور‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان انجام دادند ضربه سنگینی خواهند خورد که پشیمان کننده است.
درمراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان که در مسجد جامع بهاباد برگزارشد "حجت الاسلام بشکانی" امام جمعه، "هوشمند" معاون سیاسی امنیتی فرمانداری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی و مسئولین ادارات ونهاد‌ها روحانیون پاسداران وبسیجیان وخانواده‌های معظم شاهد حضور داشتند.

انتهای پیام/د
ارسال نظرات
آخرین اخبار