رضا سیا منصوری از آغاز نخستین و بزرگترین رویداد نمایشگاهی نفت،گاز و پتروشیمی شمال کشور در ساری خبر داد.و گفت:: این نمایشگاه از 30 بهمن تا 3 اسفند آماده پذیرایی از علاقمندان است .
کد خبر: ۹۱۱۳۷۶۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رضا سیا منصوری از آغاز نخستین و بزرگترین رویداد نمایشگاهی نفت،گاز و پتروشیمی شمال کشور در ساری خبر داد.و گفت:: این نمایشگاه از 30 بهمن تا 3 اسفند آماده پذیرایی از علاقمندان است .

وی افزود: کشورهای روسیه ، قرقیزستان، قزاقزستان، اسلووکی و آذربایجان در این نمایشگاه شرکت کرده اند.

مدیر عامل دهکده نیاوران مازندران گفت: از 120 غرفه این نمایشگاه , 50 غرفه برای شرکتهای خارجی و 70 غرفه شرکت های داخلی در نظر گرفته شده است.

منصوری ادامه داد: این نمایشگاه فرصت بسیار مغتنمی است تا شرکتهای فعال در این صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار دهند .

وی افزود : در این نمایشگاه علاوه بر نمایش دستاوردهای صنعت نفت ، گاز و پتروشیمی نشست های مختلفی نیز برگزار می شود.

مدیر عامل دهکده نیاوران مازندران افزود: تاثیر برگزاری نمایشگاه ها و نقش بسیار موثر آن بر اقتصاد کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص تحقق سیاست ها و برنامه های اقتصاد مقاومتی رویدادهای نمایشگاهی در این زمینه می توانند نقش خوبی را ایفا کنند و در زمینه اشتغالزایی و معرفی قابلیت ها و توانمندی های تولیدی و صادراتی کشور بسیار موثر باشند.

وی به ظرفیت های بخش خصوصی در بخش های مختلف بویژه اقتصاد اشاره کرد و گفت: اگر قرار باشد امنیت جمهوری اسلامی ارتقاء پیدا کند بهتر از برای جذب سرمایه گذاران خارجی تلاش بیشتری کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها