خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: تروری اینچنین و بزدلانه از جانب ایران اسلامی بی جواب نخواهد بود و همان طور که دشمنان ما بهتر از هر کسی می دانند وعده سردار جعفری به عنوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای گرفتن انتقام خون این عزیزان قطعی است
کد خبر: ۹۱۱۳۷۴۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

حجت الاسلام علی معبودی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین پیرامون حادثه تروریستی زاهدان و شهادت 27 نفر از پاسداران انقلاب اسلامی(مدافعان وطن) اظهار کرد: امنیت و آرامش کشور هزینه ای دارد که فرزندان عزیز میهن اسلامی با پرداخت بهای سنگینی مانند نثار جانهایشان آن را به ارمغان آورده اند.

وی در پاسخ به این سوال که " چرا برخی ها خصوصا بعضی از رسانه ها به سادگی و با سرعت از این مسئله عبور کردند؟" گفت: مردانی که با غیرت و شجاعت در لباس نظام به این مملکت خدمت می کنند خصوصا فرزندان ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره و در اوج مظلومیت مورد هجمه قرار می گیرند.

حجت الاسلام معبودی تبیین کرد: این افراد امنیت را برای فرد فرد شهروندان ایران اسلامی می خواهند ولی افرادی هم در جامعه ما هستند که واقعا نمی دانند امنیت با چه بهای سنگینی به دست می آید.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ابراز کرد: البته تروری اینچنین و بزدلانه از جانب ایران اسلامی بی جواب نخواهد بود و همان طور که دشمنان ما بهتر از هر کسی می دانند وعده سردار جعفری به عنوان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای گرفتن انتقام خون این عزیزان قطعی است ولی اینکه چه وقت و با چه وسیله ای این اتفاق رخ خواهد داد حتما برنامه ریزی نظام و در نظر گرفتن ابعاد مختلف آن خواهد بود.

این مسوول یادآور شد: از ابتدای انقلاب تا کنون ما مورد تهاجم کینه توزانه دشمنان خود قرار گرفته ایم، دشمنی که روزی منافعش به صورت کامل در ایران تامین می شد بر نمی تابد که دستش از این نعمات کوتاه شده باشد.

معبودی مطرح کرد: انواع اتفاقات خصوصا حادثه های رزیلانه ای مانند ترور نشان می دهد که دشمن از قدرت کشوری مانند ایران به شدت ناراحت است .

وی خاطرنشان کرد: دشمن می خواهد ایران را ناامن جلوه دهد ولی در این خصوص نتیجه ای نگرفته است چرا که ملتی که شهادت دارد، از مرگ نمی ترسد! این اقدامان هم از قدرت آنها نیست بلکه ضعف آنها را نشان می دهد چرا که از همه چیز نا امید شده اند و با نهایت زبونی دست به ترور بزدلانه می زنند.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها