به همت حوزه شهید صالحیان سقز صورت گرفت.

یادواره شهدای پایگاهی در سقز برگزار شد

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه سقز گفت: اتحاد مسلمین در برابر توطئه‌های دشمنان شیطان صفتی، چون آمریکا و توجه به مبانی اسلام و تفکرات آن در فقه شافعی و اهل تشیع امری ضروری و قابل توجه است.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۴۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر حسین زمانی با حضور مسئولین شهرستانی، بخشداری، اعضای شورای اسلامی روستا‌های تابعه و خانواده‌های معظم شهدا در دبیرستان بسیج روستای تموغه (بخش مرکزی سقز) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شفیع خانی مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه سپاه سقز در این مراسم ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا گفت: در مراسم یوالله ۲۲ بهمن امسال ملت ایران ثابت کردند هموراه پشتیبان این نظام بوده و هستند تا نشان دهند که یاد و خاطره شهدایی که برای این خاک جان داده اند همواره نزد مردم زنده نگه داشته مورد حمایت این مردم خواهد بود.

این مسئول در ادامه اضافه کرد: اتحاد مسلمین در برابر توطئه‌های دشمنان شیطان صفتی، چون آمریکا و توجه به مبانی اسلام و تفکرات آن چه در فقه شافعی و اهل تشیع امری ضروری و قابل توجه است.

شفیع خانی با اشاره به لزوم روحیه مطالبه گری در قشر دانش آموز و جوانان افزود: استفاده صحیح و کاربردی از فضای مجازی و استقامت در برابر افکار دشمنان قسم خورده اسلام در رأس آن، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا بسیار مهم است و با پیروی از منویات مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد درونی و مقاومتی بر تمام دسیسه‌هایی که برای انقلاب چینش شده اند چیره خواهیم شد.

در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات