بسیجی فعال ناحیه بسیج اراک گفت: انقلاب اسلامی با تشکیل و استحکام خود در این چهل سال یک قطب به قطب‌های موجود جهان افزود و در حالی که قطب دوم فروریخته، قطب انقلاب اسلامی روز به روز قدرمندتر شده است
کد خبر: ۹۱۱۳۷۴۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ پیروز مجیدی دانشجوی کارشناسی ارشد برتر و بسیجی نخبه ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: پیام پر مغز امام خامنه‌ای اگرچه تمام مردم انقلاب را مخاطب قرار می‌دهد، اما بار اصلی بر دوش جوانان و نخبگان و همان جمعیتی که بار‌ها معظم له تأکید کرده اند که از ثروت‌های اصلی و ذخیر‌های این کشور هستند می‌باشد.

وی افزود: این بیانیه با عنوانی که برای آن به عنوان "گام دوم" تعبیر شده است نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی ایران پس از گذشت چهل سال از عمر با افتخار خود گام اول را طی کرده است و به هدف اصلی آن که ایجاد حکومت مهدوی است نزدیک‌تر شده است.

مجیدی تأکید کرد: پیام مهمی که این بیانیه برای دلسوزان نظام و انقلاب دارد این است که بار سنگینی برای ادامه راه بر روی دوش دارند و پیام دیگری که به دشمنان خارجی می‌دهد این است که دست از توطئه‌ها و شیطنت‌های خود بردارند چراکه با توطئه‌های آن‌ها کار این انقلاب تمام نخواهد شد و رسانه‌های انگلیسی آن‌ها بدانند که این انقلاب برای پنجاه سال آینده خود برنامه دارد و اینگونه القائات که این نظام ناکارآمد است و برای بحران‌ها و آینده نقشه و راهبردی ندارد قطعا شکست خورده است.

وی افزود: حضرت آقا در این بیانیه مهم تمام تلاش‌ها و اقدامات دشمنان طی این چهل سال به خصوص این چند ماه گذشته برای القای ناکارآمدی نظام را تحقیر می‌کنند و با لحنی امیدوارنه که امید از جنس واقعی و حقیقی است با جوانان سخن می‌گویند.
این فعال بسیجی ادامه داد: کلمه‌ی دشمن در این بیانیه چندین بار تکرار شده است و این یعنی ایشان تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را اطلاع دارند و بر اساس همین خرابکاری‌ها مسائل کلان و راه آینده را عنوان می‌کنند و از همه مهمتر چیزی که رسانه‌های ضد انقلاب و متأسفانه برخی داخلی‌ها برای این بیانیه به کار بردند اصلاح خطا‌های گذشته است که این خلاف واقع است.

وی افزود: با وجود اینکه گذشته ممکن است تلخی‌هایی داشته باشد، ولی بیانیه تأکید می‌کند که حقیقت انقلاب اسلامی را نمی‌توان از زبان دشمنان شنید که به تعبیری در نظام عمل دشمن، حقیقت هم ابزار دروغ است که باید به این موضوع اهمیت خاصی داده شود.

مجیدی در همین خصوص تصریح کرد: موضوع دیگر که حضرت آقا به آن اشاره می‌کنند بحث شکل گیری قطب انقلاب اسلامی در جهان است که بعد از دوقطبی که مرسوم بود و یکی از آن‌ها شکست خورد امروز انقلاب اسلامی به یک قطب قوی و قابل گسترش تبدیل شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین کشور باید این موضوع را بپذیرند که مسئولیت‌های نظام امانتی هستند که توسط مردم به آن‌ها داده شده است و آن‌ها را باید به نسل جدید منتقل کنند تا این نسل بتوانند به خوبی راه پر افتخار انقلاب اسلامی و شهدای گرامی آن را ادامه دهند.

ارسال نظرات