خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری به سرعت بین مددجویان توزیع می‌شود

مومنی گفت: مردم نیکوکار استان قزوین براساس اعتمادی که به این نهاد دارند کمک‌های خود را به کمیته امداد امام (ره) ارائه می‌کنند و وظیفه ما به عنوان خدمت گزار و امانتدارد مردم این است که همچون سال‌های گذشته و حتی سریع‌تر، نسبت به توزیع کمک‌های مردمی برای رفع کمبودهای مددجویان در آستانه سال نو اقدام کنیم.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۲۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ مجید مؤمنی، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین با تقدیر از تلاش‌ها و تمهیدات انجام شده برای برگزاری جسن نیکوکاری بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های مختلف و تلاش همه جانبه و هم افزا برای خدمت عادلانه و سریع به مددجویان باید اصل باشد.
وی ادامه داد: مراکز نیکوکاری در جشن نیکوکاری سال جاری نقش پررنگ‌تری نسبت به گذشته دارند در نتیجه انتظار می‌رود با استفاده از این ظرفیت مردمی، نسبت به شناسایی خیران و نیکوکاران و افزایش مشارکت اقشار مختلف مردم برای فراهم آوردن زندگی بهتر برای مددجویان اقدام کنیم.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: مردم نیکوکار استان قزوین براساس اعتمادی که به این نهاد دارند کمک‌های خود را به کمیته امداد امام (ره) ارائه می‌کنند و وظیفه ما به عنوان خدمت گزار و امانتدارد مردم این است که همچون سال‌های گذشته و حتی سریع‌تر، نسبت به توزیع کمک‌های مردمی برای رفع کمبودهای مددجویان در آستانه سال نو اقدام کنیم.
وی افزود: جشن نیکوکاری در روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اسفند در تمامی مدارس استان، پایگاه‌های کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و میعادگاه‌های نماز جمعه با همکاری صدا وسیما، بسیج، سازمان دانش آموزی و مراکزنیکوکاری برگزار می‌شود.
مؤمنی اعلام کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار "عیدی برای همه" همزمان با سراسر کشور در استان قزوین نیز برگزار می‌شود، که روز 15 اسفند ماه در مدارس سراسر استان ، ۱۶ اسفند ماه در پایگاههای کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و در روز 16 اسفند ماه در مصلی های برگزاری نماز جمعه سراسر استان کمکهای دانش آموزان عزیز و مردم خیر و نوعدوست استان جمع آوری خواهد شد .
وی خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه جشن نیکوکاری به صورت رسمی از 15 اسفند ماه آغاز می‌شود ولی کمک‌های خیران و نیکوکاران آغاز شده و عموم مردم هم می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد کمک‌های خود را اهداء کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: مردم نیکوکار می‌توانند حتی بدون حضور مستقیم و از طریق کد مهربانی # 028*8877* کمک‌های خود را به نیازمندان استان اهداء کنند تا در آغاز سال نو جوانه لبخند شادی را بر لبهای خانواده‌های نیازمند بنشانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها