خبرهای داغ:
در تاکستان:

مراسم گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی زاهدان برگزار شد

مراسم گرامی داشتی به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران میهن اسلامی ( مدافعان وطن ) در شهرستان تاکستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۷۱۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، شب گذشته(سه شنبه شب) مراسم گرامی داشتی به مناسبت شهادت جمعی از پاسداران میهن اسلامی ( مدافعان وطن ) در شهرستان تاکستان برگزار شد
حجت اسلام گنج خانی شهادت جانسوز جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی را از طرف ملت ایران و این شهر تسلیت عرض نمود و برای آنان علو درجات و برای عزیزانشان صبر جمیل و اجر جزیل از خداوند بزرگ مسئلت خواست.
وی در خصوص فلسفه شهادت اذعان کرد: "ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص/ قرآن کریم: براستی که خداوند جهادگران در راه خود را که مانند سدی آهنین استاده اند دوست دارد" شهادت هم نوعی مرگ است، اما نه همانند مرگ تدریجی و یا مرگ ناگهانی(مانند تصادفات و ...).
گنج خانی ادامه داد: همانا خداوند در در قرآن و در سورة آل عمران مي فرمايد: «مپنداريد كه شهيدان راه خدا مرده اند، بلكه زنده به حيات ابدي شدند و در نزد پروردگارشان متنعم خواهند بود. آنان به فضل و رحمتي كه از خدا نصيبشان گرديده شادمانند و به آن مؤمنان، كه هنوز به آنها نپيوسته اند و بعداً در پي آنها به راه آخرت خواهند شتافت، مژده دهند كه از مردن هيچ نترسيد و از فوت متاع دنيا هيچ غم نخوريد و آنها را به فضل و نعمت خدا بشارت مي دهند و اينكه خداوهند اجر اهل ايمان را ضايع نگذارد.
وی اشاره کرد اینان همان کسانی هستند که زندگی دنیوی خود را با زندگی اخروی با خدای خود به معامله گذاشته و خود را با فدای ملت و کشور می کنند.
حجت الاسلام گنج خانی در بخش پایانی بیانات خود با اشاره به وفات حضرت ام البنین (س) روز تکریم مادران و همسران شهدا گفت: کاش همه ما به مقام بالای این بانوی مکرم برسیم که وقتی خبر شهادت چهار فرزندش را آوردند گفت خودم و چهار فرزند فدای حسین(ع) و همه دارای خود را در این راه فدا نمود.
7001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار