خبرهای داغ:
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتي و اجتماعي استانداري خراسان جنوبی:
سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتي و اجتماعي استانداري خراسان جنوبی گفت: بيش از ۳۶ تن مواد مخدر طي ۱۱ماهه سال جاري در استان كشف شده است.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۸۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمدرضا حسني مقدم سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتي و اجتماعي استانداري، که در جلسه کميته توسعه مشارکت‌هاي مردمي و سازمان‌هاي مردم‌نهاد شوراي مبارزه با مواد مخدر استان سخن مي گفت با بيان اين مطلب، افزود: بيش از ۳۶ تن مواد مخدر طي ۱۱ماهه سال جاري در استان كشف شده است.

وی ضمن قدرداني از نيروي انتظامي، اظهار داشت: اين آمار بيانگر اين نيست که با اين کشفيات تعداد معتادين استان هم زياد است بلكه اين كشفيات به دليل واقع‌شدن استان در كريدور جنوب به شمال است.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتي و اجتماعي استانداري خراسان جنوبي، با اشاره به آمار تعداد زندانيان مواد مخدر در استان تصريح کرد: بيشترين زندانيان در خراسان جنوبي در بحث مواد مخدر، بومي استان نيستند.

حسنی مقدم، با اشاره به فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد در خراسان جنوبي در زمينه پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر بيان کرد: اقدامات خوبي در راستاي کمک به بهبوديافتگان و توانمندسازي خانواده هاي آسيب ديدگان مواد مخدر از سوي سازمان هاي مردم نهاد استان انجام شده كه بسيار قابل تقدير است.

وی بابیان اینکه کمک دستگاه‌هاي اجرايي به سازمان هاي مردم نهاد بايد در منشور كاري و وظايف اداري سازمان‌ها مورد توجه قرار گيرد ، افزود: مسئوليتي كه دستگاه‌هاي اجرايي در قبال سازمان‌هاي مردم‌نهاد دارند، نبايد مغفول واقع شود.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتي و اجتماعي استانداري خراسان جنوبي، با بيان اينکه وقتي در حوزه هاي امنيتي هم استفاده از خيرين امنيت ساز را در دستور کارداريم در زمينه هاي فرهنگي و اجتماعي و کاهش آسيب ها به طريق اولي نيازمند كمك سازمان هاي مردم نهادي هستيم كه تاكنون هم كارهاي بزرگي انجام داده اند.

حسنی مقدم ، با تأکید بر اینکه نقاط ضعف سازمان هاي مردم نهاد بسيار کمتر از از نقاط مثبت شان است خاطر نشان ساخت: اگر تفاهم‌نامه همكاري بين سمن‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي منعقد شود و به نقاط مثبت توجه كنيم شاهد موفقيت‌هاي بيشتري در اين زمينه خواهيم بود.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتي و اجتماعي استانداري خراسان جنوبي، خواستار به روز شدن آمار و بانک اطلاعاتي سازمان هاي مردم نهاد شد و اضافه کرد: ايجاد خانه سمن ها در استان در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها