در مراسمی به همت بسیج دانشجوئی بیجار با عنوان نشست اقتصاد مقاومتی از کارآفرینی برتر شهرستان بیجار قدردانی شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۷۶
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  صبح امروز با حضور مسئولان شهرستان بیجار و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور نشست اقتصاد مقاومتی در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور برگزار شد.

در این مراسم ورمقانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: ملت ایران به واسطه تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و که خروج آن تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه کشور جمهوری اسلامی ایران با توجه به مواهب طبیعی یکی از کشور‌های توسعه یافته است، افزود: راه نجات کشور در مقابل تکانه‌های اقتصادی و تحریمها، اقتصاد مقاومتی است.

فرماندار بیجار با بیان اینکه مردم و مسئولان در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مسئول هستند، گفت: رفع مشکلات بانکی در راستای پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران، تولید با کیفیت توسط تولیدکنندگان، کاهش قاچاق کالا و افزایش صادرات غیر نفتی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ضروری است.

ورمقانی تاکید کرد: مردم با مصرف کالای داخلی، حمایت از تولید کنندگان داخلی و صرفه جویی در مصرف حامل‌های انرژی در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانند نقش داشته باشند.

در ادامه مراسم از محمدرضا مایلی کارآفرین برتر شهرستان بیجار تجلیل شد.

محمدرضا مایلی از سال ۱۳۶۰ وارد بازار کار شده است و در سال ۱۳۸۱ با ثبت شرکت کابل سپهر بیجار با هدف تولید کابل‌های کنترلی خودرو و شیشه بالابر با تعاونی ۱۵۶۲ با حضور ۲۰ کارگر فعالیت رسمی خود را آغاز کردم.

مدیر عامل بزرگترین واحدی تولیدی بیجار معنقد است، دریافت سود کلان از سوی بانک ها، عدم تمایل مردم با سرمایه‌های خُرد برای ورود به بخش صنعت، سود اقساط معوقه و بازپرداخت‌های کلان سرمایه گذاران واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی است موجب بروز مشکلات متعددی برای صاحبان تولیدی در شهرک صنعتی بیجار شده است که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

پس از اجرای این مراسم با حضور جمعی از مسئولان شهرستان بیجار آزمایشگاه تحقیقات دانشگاه که با همکاری دانشگاه و بسیج دانشجویی راه اندازی شده است، افتتاح گردید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات