مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: قرار است در شهرستان‌های استان نیز نمایندگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاسیس شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۷۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یوسفعلی زاده  در مراسم سالگرد تدفین شهدای گمنام شهر کاخک گناباد، در محل مسجد جامع ولی عصر (ع)  گناباد گفت: انسان‌ها در طول زندگی خود آزمایش و امتحان می‌شوند که سربلند بیرون آمدن از آن کار سختی است، اما شهدا با انتخاب این مسیر بهترین عاقبت را برای خود رقم زدند.

وی در ادامه با بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دشمنان در ابتدای پیروزی انقلاب، تحمل ۴۰ روز پس از پیروزی انقلاب را نداشتند، اما این روز‌ها باید حضور پررنگ و حماسی مردم در چهلمین سالروز پیروزی خود مشاهده نمایند؛ چرا که هر چه آن‌ها وعده دادند، عملی نشد و تمام وعده‌های جمهوری اسلامی تحقق یافت که این به برکت خون شهداست.

یوسفعلی زاده در ادامه با اشاره به ارائه بیانیه «گام دوم» از سوی مقام معظم رهبری، وحدت و حضور جهادی و داوطلبانه را راه تحقق این گام دانست و گفت: با توفیقات الهی چهل سال آینده این نظام موفق‌تر از گذشته درخشان آن نیز خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در پایان با بیان اینکه در راستای اهداف جدید این نهاد، قرار است در شهرستان‌های استان نیز نمایندگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاسیس شود، گفت: آقای سیدمحمد دوستدار از رزمندگان دفاع مقدس و برادر سرداران شهید دوستدار به عنوان اولین نماینده این اداره کل در شهرستان گناباد معرفی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها