سید ساجد یعقوبی
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل:
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بر اساس تفاهم به عمل آمده با بسیج سازندگی استان پروژه‌های منابع طبیعی با همکاری بسیج سازندگی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۶۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
اجرای پروژه‌های منابع طبیعی با همکاری بسیج سازندگی
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری و رئیس بسیج سازندگی استان در نشستی مشترک در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل، تفاهم‌نامه همکاری برای اجرای پروژه‌های منابع طبیعی امضا کردند.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در این باره اظهار کرد: در راستای اجرای پروژه ۴۰ هزار هکتاری به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در سطح کشور که ۱۱۴ پروژه در بخش آبخیزداری و ۱ پروژه در بخش توسعه جنگل و فضای سبز توسط بسیج سازندگی اجراخواهد شد، در استان اردبیل نیز براساس این تفاهم‌نامه پروژه‌های اجرایی از محل صندوق توسعه ملی در مناطق محروم استان توسط بسیج سازندگی اجرا می‌شود.

وی افزود: همکاری با بسیج سازندگی برای اجرای پروژه‌ها بر اساس مطالعات انجام شده خواهد بود که محل اجرای بند‌های آبخیزداری با هماهنگی بسیج طراحی و جلسه تسهیل‌گری مشترک در روستا‌های حوزه‌نشین انجام گرفته و تا پایان سال جاری طراحی، تسهیلگری و جانمایی به اتمام خواهد رسید؛ ضمن اینکه در سال آتی عملیات اجرایی به صورت مشترک آغاز می‌شود.

هدایت تصریح کرد: در این رابطه تأمین ماشین‌آلات ونیروی انسانی از سوی بسیج سازندگی و تأمین اعتبارات برای اجرای پروژه‌ها توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان پیگیری خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: بسیج سازندگی شناسایی و استعداد یابی روستا‌ها را در زمینه اجرای پروژه‌ها بر عهده گرفته و اداره کل منابع طبیعی استان نیز ۱۰ هزار اصله نهال برای توسعه فضای سبز روستایی در اختیار گروه‌های جهادی بسیج قرار خواهد داد.
ارسال نظرات