فرمانده سپاه ناحیه سبزوار درمراسم یادبود ۲۷ شهید حادثه تروریستی زاهدان:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سبزوار در این مراسم گفت: حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان حقارت و ضعف دشمن در مقابله با انفلاب اسلامی را آشکارتر کرد.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۵۳
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم افزود: این حادثه تروریستی با همدستی استکبار و ایادی سرسپرده آن‌ها و برخی دولت‌های مرتجع منطقه رخ داد و دشمن بداند که اقدام کور تروریستی آن‌ها بی پاسخ نمی‌ماند.

وی با اشاره به شکست دشمن در ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم، تصریح کرد: ملت ایران با همه وجود مقابل دشمنان ایستاده است.

فرمانده سپاه سبزوار با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی و گرانی‌ها افزود: ملت ایران هدف خود را انتخاب کردند و در مدت ۴۰ سال ثابت کرد که فریب ترفند دشمن را نمی‌خورد

وی افزود: دشمن با جنگ روانی رسانه‌ای در پی نادیده گرفتن دستاورد‌های انقلاب در میان نسل جوان است.

مظلوم اشاره داشت: تاکتیک دشمن استفاده از القائات رسانه‌ای است چنانکه یک دروغ بزرگ را در فضای مجازی و حقیقی تکرار می‌کنند تا به ذهن شنونده القا شود آن موضوع درست است.

وی گفت: تاکتیک دیگر دشمن تعمیم یک مشکل کوچک به کل کشور است. برای نمونه یک مورد فساد را فساد سیستمی جلوه می‌دهند و از آن برای تحریک مردم سوءاستفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی را متهم می‌کنند که به گروه‌های مردمی نهضت‌های اسلامی کمک می‌کند در حالی که ارتش وابسته در زمان شاه در کشور‌های مختلف علیه ملت‌های مظلوم بکار گرفته می‌شد. شاه پس ازعمری نوکری برای آمریکا زمان مرگش متوجه شد آن کشور قابل اعتماد نیست، حال برخی مدعی ارتباط با غرب برای رفع مشکلات کشور هستند که باید درس بگیرند.

مظلوم ابراز داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی استقلال سیاسی بطور کامل در ایران محقق شده و امروز هیچ کشوری توان دخالت در امور جمهوری اسلامی را ندارد و ایران معادلات منطقه را رقم می‌زند.

وی همچنین با اشاره به دروغ تکرار شده دشمن که دین بین جوانان کمرنگ شده ادامه داد: جوانان بدانند قبل انقلاب دعوت به فحشا و فساد علنی بود، اما امروز مراسم پرشور اعتکاف و شهدای مدافع حرم را داریم. همچنین به برکت انقلاب اسلامی پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی حاصل شده و موشک‌های نقطه زن، پهپاد‌ها و قدرت دفاعی ایران خواب راحت را از چشمان دشمنان ربوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها