خبرهای داغ:
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود:

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و امنیت مدارس، مرز مشترک نیروی انتظامی و آموزش و پرورش

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و امنیت مدارس، مرز مشترک نیروی انتظامی و آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۳۹
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و امنیت مدارس، مرز مشترک نیروی انتظامی و آموزش و پرورشبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سید محمد موسوی در دیدار با سرهنگ علی کریمی، ضمن تبریک انتصاب ایشان به فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان شاهرود؛ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و امنیت مدارس را مرز مشترک نیروی انتظامی و آموزش و پرورش دانسته و گفت: بازتاب مسائل جامعه و خانواده در کلاس‌های درس به خوبی قابل مشاهده است، مدیریت آسیب‌های اجتماعی، صیانت از حقوق شهروندی، آموزش خانواده‌ها و پیشگیری از جرائم وظیفه مشترک ماست.
سرهنگ علی کریمی فرمانده نیروی انتظامی در این دیدار ضمن تشکر از زحمات معلمان، بر تداوم همکاری‌های خود با آموزش و پرورش تأکید کرده و گفتند: امروز بخشی از جرائم در بستر فضای مجازی شکل می‌گیرد، که در بحث فرهنگ سازی نیازمند همکاری با مدارس برای افزایش آگاهی و تأمین امنیت دانش آموزان هستیم.
در این دیدار کارشناسان گزینش، حراست و امور بانوان و جوانان مدیریت آموزش و پرورش شاهرود نیز گزارشی از حوزه کاری خود را به فرمانده انتظامی شاهرود ارائه دادند.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها