سید ساجد یعقوبی
مسئول بسیج دانشجویی آموزش عالی فرهنگیان نیر:
مسئول بسیج دانشجویی مرکز آموزش عالی فرهنگیان آزادگان نیر از برگزاری مسابقه دانشجویی تبیین گام دوم انقلاب در بین دانشجومعلمان این پردیس خبرداد و گفت: این مسابقه به صورت کتبی هفته اول اسفند ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۲۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

مسابقه دانشجویی تبیین گام دوم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی اصلانی اظهار داشت: ترویج منویات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در بین نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی از وظایف خطیر قشر فرهنگی و دانشگاهی کشور می باشد و باید امروز در دانشگاه های کشور این بستر را فراهم کرد.

وی با اشاره به پیام راهبردی رهبر معظم انقلاب در چهل سالگی انقلاب اسلامی ،ابراز داشت : رهبر انقلاب در چنین نقطه عطفی با صدور این بیانیه مهم ، راه پرافتخار انقلاب رابرای مردم و مسئولان روشن کرده و ضمن تببین دستاوردهای شگرف انقلاب ، توصیه هایی اساسی برای جهاد بزرگ به منظور ساختن ایران اسلامی ارائه فرموده اند.

اصلانی گفت: در راستای مطالعه عمیق و آشنایی دانشجومعلمان با این بیانیه راهبردی رهبر انقلاب اسلامی ، مسابقه دانشجویی گام دوم انقلاب اسلامی به همت بسیج دانشجویی مرکز و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان و مرکز آزادگان نیر در ۴ اسفندماه روز شنبه با مشارکت حداکثری دانشجومعلمان در ساختمان آموزشی مرکز برگزار می شود.

وی تصریح کرد از ۱۰ نفر از برگزیدگان و برترین های این مسابقه با اهدای جوایز نقدی و نفیس و لوح تقدیر تجلیل بعمل می آید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار