خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی چشم دیدن پیشرفت ایران در عرصه های علمی را ندارند و با توطئه و نقشه می کوشند تا مسیر انقلاب را منحرف کرده و مردم را در برابر حکومت دینی قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۱۳۶۱۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان ؛ سرهنگ مرتضی عمومهدی در نشست شورای اداری شهرستان کاشان افزود: دشمن در کشورهای اطراف ایران چهار قرارگاه ایجاد و میلیاردها دلار هزینه کرده و به قول خودشان تحریم های فلج کننده و بی مانند تاریخ ضد ایران اعمال کردند.
وی بیان کرد: مردم اما با وجود مشکلات و بی مهری ها محکم به صحنه آمدند و با حضور تماشایی و میلیونی خود با سردادن شعار 'هیهات من الذله' چشم استعمار را کور کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان اضافه کرد: دشمنان زخم خورده انقلاب که تاب مشاهده حرکت بزرگ مردم در یوم الله 22 بهمن را نداشتند، با اقدامی تروریستی جوانان صالح و خدمتگزار پاسدار و بسیجی را هدف قرار دادند.
وی با بیان اینکه حرکت ناجوانمردانه تکفیری ها با آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ارتباط دارند، عنوان کرد: دشمن با حمله انتحاری به اتوبوس حامل مدافعان حریم انقلاب اسلامی موجب شهادت 27 نفر از بهترین مردان خدا شدند اما تلاش آنها برای ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران بی نتیجه است.
عمومهدی خطاب به همه مسوولان گفت: ما بدهکار اشک مادران و فرزندان عزیز شهیدان هستیم و تنها راه برطرف کردن مشکلات کشور حرکت جهادی، انقلابی و تلاش شبانه روزی می باشد زیرا ایران ندار نیست که با استفاده از منابع خود نتواند کشور را اداره کند.
وی بر لزوم بازگو کردن مستند ستم ها، جنایت ها و خیانت های رژیم فاسد پهلوی برای مردم به ویژه جوانان و تبیین هدف ها و آرمان های انقلاب اسلامی مبتنی بر هدایت های امام راحل و رهبری فرزانه انقلاب تاکید کرد و یادآور شد: دشمن می کوشد با استفاده از ظرفیت های رسانه ای و تبلیغی که آن را هم با استعمار خون مردم جهان سوم به دست آورده، با وارونه جلوه دادن واقعیت ها جوانان را فریب دهد.
فرمانده گردان 115 لشکر امام حسین (ع) نیز عنوان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی به خصوص آمریکا و رژیم صهیونیستی باید بدانند که نیروهای مومن و با تقوا در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از این انقلاب دفاع خواهند کرد.
سروان حمیدرضا رجبی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بطور مداوم با رصد، توطئه های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی می کند و مردم از جزئیات فعالیتها بی خبر هستند اما خانوده معزز شهیدان به آن آگاهی دارند.
وی تاکید کرد: شهادت 27 نفر از پاسداران انقلاب اسلامی، مظلومیت آنها را نشان داد که با چه نیت و هدفی در این میسر گام برداشتند.
فرمانده گردان 115 لشکر امام حسین (ع) تصریح کرد: رزمندگان اسلام با شور و شعف وصف ناپذیر برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به استقال شهادت رفتند و این گواه آن است که رزمندگان تا آخرین هنگام در این راه ثابت قدم خواهند ماند.
وی با بیان اینکه 13 نفر از لشکر امام حسین (ع) در دفاع از حرم اهل بیت (ع) به شهادت رسیدند، اضافه کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی عهد بسته اند که چیزی به جز شهادت نخواهند.
رجبی یادآور شد: همچنان که اسلام با اقتدار راه خود را ادامه می دهد، دشمنی نیز ادامه دارد اما انقلاب اسلامی به دیدبانی رهبری معظم انقلاب این راه را ادامه خواهد داد و استکبار هرگز نمی تواند مانع پیشرفت در این مسیر شود.
به گزارش خبرگزاری بسیج ، خانواده های چهار شهید منطقه کاشان در حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان در ادامه این جلسه قدردانی شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها