مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی جاده خاش – زاهدان استان سیستان و بلوچستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، جمعی از مسئولین، فرماندهان نیروهای مسلّح مستقر در استان، پاسداران و سایر اقشار مردم در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۵۸۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرپرست دفتر آستان قدس رضوی در بوشهر در این مراسم گفت: ما این درس را از حضرت امام خمینی (ره) آموختیم که حکومت دینی و ولایت فقیه استمرار ولایت الهی است پس هرکس در حفظ و یا تقویت نظام اسلامی ذره ­ای کوتاهی کند هم در دنیا و هم در آخرت لازم است پاسخگوی کوتاهی ­های خود باشد.

گرامیداشت شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان برگزار شد

حجت الاسلام یوسف جمالی اظهار کرد: شهدای حادثه تروریستی جاده خاش – زاهدان مانند سایر شهدا، جان خود را برای ولایت و تقویت نظام اسلامی اهدا کردند و رهروان این شهدا نیز حاضرند تمام داشته ­ها و جان خود را برای ولایت که امانتی الهی است هدیه کنند.

وی در پایان با انتقاد از یکی از شخصیت ­های سیاسی که گفته بود ما در دام زنجیره انتقام نخواهیم افتاد، تصریح کرد: شهدای ما در این مسیر، جان خود را هدیه کرده­ اند اما بعضی افراد در مواجهه با این مسئله، با نفاق برخورد می ­کنند و شهدای ما را تضعیف می ­کنند گویا این که جنگ این تروریست ­ها با ما، جنگی قبیله­ ای است در صورتی که جنگ آن­ ها با ما، جنگی عقیدتی است.

گرامیداشت شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان برگزار شد

این مراسم به همت سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر برگزار شد.

گرامیداشت شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان برگزار شد

انتهای خبر/

ارسال نظرات