پیکر جانباز شهید حسن یاری عصر امروز (سه‌شنبه سی‌ام بهمن) با حضور گسترده مردم و تعدادی از مسئولان محلی از میدان امام رضا (ع) تا گلزار شهدای خلدبرین شهر یزد تشییع شد
کد خبر: ۹۱۱۳۵۸۴
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۷

یه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، پیکر جانباز شهید حسن یاری عصر امروز (سه شنبه سی‌ام بهمن) با حضور گسترده مردم و تعدادی از مسئولین از میدان امام رضا (ع) تا گلزار شهدای خلدبرین شهر یزد تشییع شد.
در این مراسم که جمعی از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و عموم مردم حضور داشتند پیکر این شهید والامقام بر روی دستان مردم ولایتمدار تشییع و به خاک سپرده شد.
شهید حسن یاری از جانبازان روشندل یزدی پس از تحمل سال‌ها درد و رنج مجروحیت بامداد دوشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۷ به خیل همرزمان شهیدش پیوست.
این شهید متولد سال ۱۳۲۹ است و در ۲۱ بهمن‌ماه ۱۳۶۴ در جزیره‌ام الرصاص از ناحیه ۲ چشم به‌افتخار جانبازی نائل شد و ۳۳ سال با مشکلات مجروحیت دست و پنجه نرم کرد.
مراسم بزرگداشت این شهید روز پنجشنبه دوم اسفندماه از ساعت ۷:۳۰ صبح از سوی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، استاندار، بنیاد شهید، سپاه الغدیر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و شهرداری در مسجد روضه محمدیه یزد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات