مدیر کل آموزش و پرورش البرز با اشاره به ظرفیت های فراوان و استعدادهای قشر جوان گفت: امروز عرصه کار سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی را باید به جوانان سپرد.
کد خبر: ۹۱۱۳۵۵۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سالار قاسمی در نشست با دانش آموزان برگزیده سازمان دانش آموزی البرز که در کانون فرهنگی تربیتی رضوان کرج برگزارشد ، افزود: وجود جوانان با ایمان و با انگیزه در عرصه های مختلف نشاط و پویایی ایجاد می کند که بازنشستگان سیاسی باید به آن توجه ویژه ای کنند.

 عرصه کار سیاسی و اجتماعی را باید به جوانان سپرد

وی با اشاره به ثمرات بی شمار حضور جوانان در عرصه های مختلف کشور خاطرنشان کرد: جوانان با ایمان و با انگیزه در هر عرصه ای که قدم بگذارند شادابی و نشاط را برای آن مجموعه به ارمغان می آورند.

قاسمی حضور جوانان در عرصه های مختلف به ویژه سیاست را موجب افزایش نشاط سیاسی در سطح جامعه دانست و یادآورشد: برخی‌ها باید قبول کنند بازنشسته سیاسی شوند.

وی ادامه داد: همانطور که در نظام اداری بازنشستگی وجود دارد در عرصه سیاست نیز باید بازنشستگی سیاسی داشته باشیم تا جوانان با ایمان و با نشاط وارد این عرصه شوند.

وی با بیان اینکه حضور پیشکسوتان عرصه سیاست در اتاق فکر و ارائه مشورت های خردمندانه پشتوانه ای ارزشمند برای جوانان خواهد بود ، عنوان کرد: انگیزه بالای جوانان با هدایت ها و رهنمود های خردمندان با تجربه منجر به شکوفایی هر چه بیشتر انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی بیان داشت: دانش آموزان پیشتاز و یاوران انقلاب باید دانش آموزانی با ایمان، دارای همتی خلل ناپذیر و امیدوار به آینده باشند.

وی افزود: دانش آموزان فعال در عرصه تعلیم و تربیت باید بدانند که اشخاص تن پرور و ناامید علاوه بر اینکه به خود کمکی نمی کنند به دیگران نیز نمی توانند کمکی کنند.

وی از امید به آینده و انگیزه را از فاکتور های مهم دانش آموزان انقلابی یاد کرد و یکی از مهمترین شاخص های یک نوجوان و جوان پویا را امید به آینده ذکر کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها