خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند گفت: امروز جنگ اقتصادی به راه است و در این جنگ مسئولین تاثیرگذارترین افراد هستند و نباید سنگ جلوی پای مردم بیندازند.
کد خبر: ۹۱۱۳۵۳۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱

مسئولین در جنگ اقتصادی نباید سنگ جلوی پای مردم بیندازندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی در جلسه شورای فرهنگ عمومی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای گرانقدر ابوذر اظهار داشت: یادواره‌های شهدا و بزرگداشت این مفاخر ارزنده، مصداقي از تولی و تبری و از مصادیق واقعی دین ما هستند.

وی بیان کرد: امروز جنگ اقتصادی به راه است و در این جنگ مسئولین تاثیرگذارترین افراد هستند و نباید سنگ جلوی پای مردم بیندازند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه امروز کسانی هستند که در ادعا دوست شهدا و انقلاب هستند اما سنگ جلوی پای مردم می‌اندازند، افزود: آنچه در این راه مهم است مرحله عملی است و نباید در حد حرف باشد و باید به حرفایی که زده می‌شود عمل شود و سنگ جلوی پای مردم نباشند.

وی گفت: مبلمان شهری و معتادین ولگرد دو مقوله‌ای است که در سطح شهر بیشتر از هر چیزی به چشم می‌آیند و باید برای ایام عید به این دو مقوله رها شده که بیشترین ضربه را به جامعه می‌زنند، کنترل و مرتب شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات