در راستای هم افزایی و ارائه گزارش فعالیت،

دیدار دست اندرکاران انجمن راویان انقلاب و دفاع مقدس شاهرود با امام جمعه این شهر+ عکس

اعضا گروه معرکه عاشقی و انجمن راویان انقلاب و دفاع مقدس و فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۱۳۵۱۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، گروه معرکه عاشقی انجمن راویان دفاع مقدس به اتفاق فرمانده بسیج دانش آموزی حوزه ایمان سپاه ناحیه شاهرود با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
در این دیدار عباسعلی اکبریان مسئول انجمن راویان انقلاب و دفاع مقدس شاهرود در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت این انجمن و گروه معرکه عاشقی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه مدارس، دانشگاه ها و پایگاه های بسیج و مساجد و محلات پرداخت و در ادامه سرهنگ پاسدار محمد جلیلی نیز با تقدیر از این گروه و انجمن آماری از اجرای فعالیت های فرهنگی این انجمن در مدارس در هفته دفاع مقدس، بسیج دانش آموزی، بسیج و دهه فجر ارائه و از فعالیت های این انجمن و گروه نمایشی آن تقدیر کرد.
در این نشست رئیس قرارگاه فرهنگی شهرستان شاهرود با تقدیر از زحمات انجام شده در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بر تجمیع و هماهنگی فعالیت های فرهنگی در سطح شهرستان تاکید کرد و بر ضرورت انسجام و هماهنگی فعالیت های فرهنگی تصریح کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی با تاکید بر اینکه باید حرکت فرهنگی در جامعه اثرگذار و دارای عمق باید استفاده از زبان هنر را در این زمینه بسیار مهم دانست و از فعالیت های این گروه که به فرهنگ و اثرگذاری آن در اجتماع توجه دارد تقدیر کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار