با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین؛

مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی خاش در لردگان برگزار شد

به همت کمیته خادمین شهدای شهرستان لردگان مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۵۰۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت کمیته خادمین شهدای شهرستان لردگان مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی سیستان و بلوچستان در مسجد گلزار شهدای لردگان برگزار شد.

  در این مراسم که اقشار مختلف مردم و مسئولین ادارات حضور داشتند، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان با اشاره به جایگاه بالای شهید و شهادت، گفت: شهادت در آیین اسلام و کلام الهی جایگاه رفیعی دارد، به گونه ای که شهید در قیامت شافع مردم است.

حجت الاسلام سید مهران کریم پور، افزود: کشور ما برای برپایی و حفظ نظام خود شهدای زیادی نثار کرد و شهادت مکتب انقلاب ماست و هر ملت ما در راه دفاع از ارزش ها و اسلام شهید بدهد، ریشه های انقلاب محکم تر و دشمنان خوارتر می شوند.

وی با اشاره به حمله تروریستی خاش و شهادت 27 نفر از پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان این نظام قبل از 40 سالگی انقلاب تبلیغات زیادی به راه انداختند که کشور ایران 40 سالگی خود را نخواهد دید، ولی به کوری چشم آنها 40سالگی انقلاب از هر سال با شکوهتر برگزار شد و این امر برای دشمنان سنگین بود و به همین خاطر برای تلخ کردن کام مردم اقدام به حمله کور و ناجوانمردانه تروریستی نمودند.

کریم پور ادامه داد: همان طور که مسئولین سپاه گفتند، جواب این اقدام کور دشمن داده خواهد شد و ان شاءلله درس عبرتی خواهند شد برای کسانی که قصد دارند چنین اقداماتی در کشور انجام دهند.

وی تصریح کرد: پول های نفت آل سعود هستند که پشت دسیسه های ضد انقلاب ما فعالیت می کند و این آل سعود که افسار آنها در دست آمریکا و اسرائیل است در فاضلاب جنایت گیر کردند و نفس های آخر خود را می زنند.

مداحی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

 

ارسال نظرات