معاون دفتر مقام معظم رهبری گفت: انقلاب اسلامی فرهنگ حاکم بر آمریکا را به چالش کشیده و ریشه های فکری آمریکا راهدف قرار داده است.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۶۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حجت الاسلام احمد مروی، معاون دفتر مقام معظم رهبری در سی امین همایش علمی، تحقیقی مذاهب اسلامی که در سالن اجتماعات نهاد مقام معطم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد با اشاره به این مطلب که این همایش نماد و سنبل وحدت در استان است، گفت: بحث وحدت مئله ای است که به صراحت در قرآن کریم بیان و تمام موحدان، دینداران و انبیاء به انجام آن مکلف شده اند.

وی با بیان اینکه عزت، شکوه، مسلمانان منوطو به وحدت است بیان کرد: خداوند از تالیف قلوب و وحدت به عنوان نعمت یاد می کند،اخوت و برادری یک نعمت خدادادی است که شیعه و سنی باید به آن توجه کنند.

حجت الاسلام مروی مسئله تقریب را یک سنت رایج بین علمای شیعه و سنی دانست و افزود: سیره بزرگان دینی اعم از شیعه و سنی بر وحدت، انسجام، همدلی، اخوت و برادری رقم خورده است.

معاون دفتر مقام معطم رهبری با تاکید بر این نکته که این همایش در راستای همبستگی بیشتر دینی و انقلابی است که باید مطالب ارائه شده آن را در راستای تقویت اسلام و مسلمانان گسترش دهیم ادامه داد: امروز رسالت علما و روحانیون بسیار خطیر و مهم است چرا که آنها سنگر داران رسالت انبیا و اولیای الهی هستند.

این مسئول اظهار داشت: روحانیت به عنوان مرجع تقلیدی و دینی باید به درستی حقایق دینی را برای مردم بویژه قشر جوان تبیین کنند.

معاون دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: با توجه به اینکه امروز اسلام حضور خود را در جهان اعلام کرده علمای اسلام باید دوست و دشمن را به نسل جوان بشناسانندتا آینده سازان ملت ما با بصیرت و آگاهی در راستای توسعه و پیشرفت انقلاب گام بردارند.

حجت الاسلام والمسلمین مروی تصریح کرد: انقلاب اسلامی فرهنگ حاکم بر آمریکا را به چالش کشیده و ریشه های فکری آمریکا راهدف قرار داده است که علت اصلی دشمنی آمریکا با ملت ما همین است.

.
ارسال نظرات