خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان:

آیین اختتامیه جشنواره «هنر ماندگار» در همدان برگزار می‌شود

مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان از برگزاری آیین اختتامیه جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری بسیج با عنوان «هنرماندگار» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۳۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷

آیین اختتامیه جشنواره «هنر ماندگار» در همدان برگزار می‌شودرسول کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری جشنواره تولیدات فرهنگی و هنری بسیج در همدان اظهار کرد: این جشنواره با عنوان «هنر ماندگار» و با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) و بسیج هنرمندان استان همدان برگزار شد.

وی با  بیان اینکه این جشنواره در محورهای موسیقی، فعالیت‌های فرهنگی هنری، هنرهای تجسمی، عکس، فیلم و ایده‌ها، ابتکارات و خلاقیت‌های فرهنگی هنری و... برگزار شد، بیان کرد:این جشنواره طی سال جاری  از 10 مهر ماه تا 20 آذر ماه برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان همدان با بیان اینکه در این جشنواره بیش از 100نفر شرکت کردند، افزود: 300اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد 52 اثر به عنوان اثر برگزیده که دارای مفاهیم ارزشی و انقلابی بودند، انتخاب شد.

وی از ایین اختتامیه جشنواره هنر ماندگار در همدان خبر داد و تصریح کرد: این مراسم روز پنجشنبه دوم اسفند ماه از ساعت 9 صبح در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود.

کرمی  با تاکید اینکه در این مراسم از برگزیدگان تجلیل خواهد شد، خاطر نشان کرد: در این مراسم سردار فرجی جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار