خبرهای داغ:
آیت الله عابدینی گفت: در قران نشانه های منافقین و مومنین بیان شده و امده است که بین منافقان هیچ رابطه ای خوبی وجود ندارد و تشبیه قران به مومنین شجره طیبه است که در عمق جهان ریشه دوانده اند.
کد خبر: ۹۱۱۳۴۱۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، در شورای اداری استان که با حضور وزیر دادگستری، زاهدی استاندار، حجت الاسلام قدرتی رییس کل دادگستری استان و جمعی از مسوولان استانی در سالن شهید امامی استانداری برگزار شد بیان کرد:با اشاره به مراسم ۲۲ بهمن بیان کرد:راهپیمایی بسیار باعظمت و پرشکوه و خدایی برگزار شد و وجود خدا دلهای مردم را به اقیانوسی از معنویت و اقتدار تبدیل کرد.
وی با اشاره به نشانه های منافقین و مومنین در قرآن گفت:در قران نشانه های منافقین و مومنین بیان شده و امده است که بین منافقان هیچ رابطه ای خوبی وجود ندارد و تشبیه قران به مومنین شجره طیبه است که در عمق جهان ریشه دوانده اند.
آیت الله عابدینی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر از جایگاه ویژه ای برخوردار است و اگر به درستی عمل نشود، شخص به ظاهر انسان و در باطن ظاهر حیوانی دارد.
نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد:خداوند با ظلم میانه ای ندارد و اگر ظلمی صورت گیرد خداوند برخورد شدید خواهد کرد.
وی افزود:انتظار داریم در آستانه پنجاه سالگی انقلاب و حضور وزیر محترم دادگستری، جهشی عدالت محورانه با همکاری دستگاههای استان برای قزوین برداشته شود.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها