خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر در حاشیه اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان این شهرستان به مناطق عملیاتی با اشاره به شهادت جمعی از پاسداران در زاهدان گفت: دشمن هر لحظه به فکر ضربه زدن به نظام و انقلاب است و در این راه همه توان خود را به کار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۱۳۳۸۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱

 سید رضا پورزینال در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی با بیان جانفشانی ها و فداکاری های رزمندگان اسلام در طول چهل سال گذشته خاطر نشان کرد: دشمن فکر می کند با به شهادت رساندن جوانان این دیار می تواند ما را از راهی که انتخاب کرده ایم، منصرف کند اما نمی داند با هر قطره خونی که بر زمین میریزد، درخت انقلاب آبیاری و تنومند می شود.
وی مشهد شهدای ایران را از جمله مکان های معنوی دانست و افزود: حضور جوانان و نوجوانان در این مکان ها شوری در دلها می آفریند و آنجاست که تغییرات معنوی روحی در آنان ایجاد می شود.
پورزینال اظهار کرد: وجب به وجب مناطق عملیاتی با خون شهدا متبرک کشته است و این خون ها بوده اند که انقلاب را نگه داشته و تا اوج شکوفایی رسانده اند.
وی هدف از این برنامه را آشنا کردن دانش آموزان با فرهنگ دفاع مقدس و شناساندن شخصیت و روحیات شهدا به دانش آموزان اعلام کرد و از خواهران شرکت کننده در این اردوی معنوی خواست که با بینش کافی در این اردو شرکت کنند تا بتوانند ره توشه کافی را از شهدا و آرمانشان بدست آورند.
️کاروان راهیان نور آذرشهر با شرکت 135 نفر از دانش آموزان دختر مدارس آذرشهر، گوگان و ممقان در قالب سه دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
این کاروان به مدت شش روز از مناطق جنگی خرمشهر، اروند کنار، هویزه، فتح المبین و شلمچه بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات