مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی کشور بانوان در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان در تهران برگزار و تیم بزرگسالان بانوان زنجان به مقام قهرمانی دست یافت.
کد خبر: ۹۱۱۳۳۴۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد محمدی با بیان اینکه نابینایان و کم بینایان استان زنجان در عرصه ورزش تا به امروز به افتخارات ارزشمندی دست یافته اند، افزود: ورزش یکی از مهمترین راه های توانمندسازی و ایجاد روحیه خودباوری در معلولین است .
وی اظهار نمود: هیأت ورزش نابینایان و کم بینایان استان زنجان طی چند سال اخیر سعی داشته است با کمترین امکاناتی که در اختیار دارد، عملکرد موفقی داشته باشد، که بی تردید این عملکرد موفق در سایه تلاش ورزشکاران در میادین مختلف حاصل شده است .
رئیس هیئت ورزشی نابینایان و کم بینایان استان زنجان خاطر نشان کرد: در این رقابت ها که در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان با شرکت 17 تیم از سایر استان ها 25و26 بهمن ماه سالجاری برگزار شد ، تیم استان زنجان با 6 ورزشکار به مربیگری مه لقا اصفهانیان و سرپرستی زهرا ضرابی به این دوره از مسابقات اعزام شدند و تیم بزرگسالان زنجان با 5 مدال طلا توانستند مقام اول را ازآن خود کنند و تیم همدان و خراسان رضوی به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب نمودند و در رده سنی نوجوانان نیز تیم های آذربایجان شرقی مقام اول و تهران و زنجان به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب نمودند.

محمدی ادامه داد : الهه قلی فلاح ، شقایق خطیبی ، لیلا جعفری ، زهرا نعمتی و وحیده کردلو 5 ورزشکار برجسته زنجانی هستند که مدال طلای این دوره ازمسابقات را از آن خود نمودند .

وی با بیان اینکه در رده سنی نوجوانان نیز استان آذربایجان شرقی ، تهران و زنجان به ترتیب عنوان اول تا سوم مسابقات را به دست آوردند ، تصریح نمود: حدیث انصاری ، زهرا بهرامی ، معصومه واحد پور (ورزشکار ) و لیلا بهرامی ( دونده همراه ) صاحب مدال برنز شدند .

ارسال نظرات