بسیجی شهید «سید امیر حسین نواب کاشانی» در وصیت‌نامه خود آورده است: «امت اسلام امروز در دو جبهه می‌جنگد که با عنایت خداوند در هر دو جبهه پیروز بوده و هست؛ یکی جبهه داخلی متشکل از منافقین، لیبرال‌ها و کمونیست‌ها و جبهه دوم جبهه نبرد با نیرو‌های خارجی که یکی از آن‌ها صدام کافر است».
کد خبر: ۹۱۱۳۳۴۱
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
 

 

 

به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت خبرگزاری بسیج،   به نقل از ساجد، بسیجی شهید «سید امیر حسین نواب کاشانی» در تاریخ ششم بهمن ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود. وی در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی منطقه رشیدیه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در ادامه وصیت‌نامه‌ای را که از این شهید والامقام به یادگار مانده است، می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مَن طَلَبَنِی وَجَدَنِی وَ مَن وَجَدَنِی عَرَفَنِی وَ مَن عَرَفَنِی عَشَقَنِی وَ مَن عَشَقَنِی عَشَقـــتُهُ وَمَن عَشَقـــتُهُ قَتَلــتُهُ وَ مَن قَتَلـــتُهُ فَعَلیه دِیــتُهُ وَ مَن عَلَیَّه دِیـــتُهُ وَ أَنَا دِیـــتُهُ...
هر کس که مرا طلب کند مرا می‌یابد و هر کس که مرا یافت مرا می‌شناسد و کسی که مرا شناخت عاشقشم می‌شود و کسی که عاشقم شود عاشقش می‌شوم و کسی که عاشقش شوم او را می‌کشم (شهیدش می‌کنم) و کسی که او را بکشم دیه او بر من است و کسی که دیه او بر من است، خودم خون بهای او می‌شوم...
حدیث قدسی

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند
فرزند و عیال و خانمان را چه کند
دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی
دیوانهٔ تو هر دو جهان را چه کند‌

ای خدایی که به ما جان دادی و ما را آفریدی و باز دوباره آن را خواهی گرفت. از تو می‌خواهم که کمکم کنی تا در راه تو قدم بردارم و راهی که رضای تو در آن است بروم و آنچه تو می‌خواهی انجام دهم.

خدایا یاریم کن در عبادت کردن تو کوتاهی نکنم. خدایا مرا در کارهایم استوار گردان و به من صبر عطا فرما خدا من در راه تو قدم برداشتم و جهاد کردم و از تو می‌خواهم که پیروزی عطا کنی و اگر در این راه جانم را از دست دادم در رده شهدا قرار بگیرم و با ائمه محشور شوم.

بارالها فرج امام زمان (عج) را نزدیک بفرما و عمر رهبر انقلاب را تا ظهور مهدی طولانی بگردان و اجر و پاداش شهید را به من عطا فرما.
(آمین یارب العالمین)

پس از عرض سلام خدمت امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی و ر‌ها سازنده ما از پلیدی و زشتی‌ها و شهدای انقلاب اسلامی بخصوص شهدای جنگ تحمیلی. خدمت ملت عزیز ایران به خصوص خانواده شهدا سلام عرض می‌کنم امیدوارم که خدا صبر جزیل به شما عطا فرماید.

سلام و درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی نایب الامام خمینی اسوه و الگوی همه انسان‌ها بعد از پیامبران و امامان بر روی زمین که با هر پیامش به مستضعفین جهان عشق و شور و ایمان به خدا و درس آزادگی می‌دهد و لرزه و ترس و وحشت در وجود مستکبران جهان می‌اندازد.

سلام بر امام خمینی، ولی‌فقیه، این قامت ایستاده که مانند جدش امام حسین (ع) در برابر ظلم و ستم مستکبران بزرگ ایستاده و یک قدم به عقب برنمی گردد. سلام بر امت شهیدپرور و نمونه که با حضور همیشگی خود در همه صحنه‌های حق و باطل اسلام و امام را یاری کرده و قدرت نفس کشیدن و خواب راحت را از دشمن سلب کرده است.

امت اسلام امروز در دو جبهه می‌جنگد که با عنایت خداوند در هر دو جبهه پیروز بوده و هست؛ یکی جبهه داخلی متشکل از منافقین، لیبرال‌ها و کمونیست‌ها و... که همگی در نهایت یک خط را دنبال می‌کنند که خط آمریکاست.

جبهه دوم جبهه نبرد با نیرو‌های خارجی که یکی از آن‌ها صدام کافر است که بوسیله اربابش آمریکا به حریم کشور ما تجاوز نموده است و بنا به فرمایش امام هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و صدام باید از این سخن امام عبرت گرفته باشد و به همه دنیا اعلام می‌کنیم که بدانید جنگ ما با لشکر صدام، جنگ سلاح با سلاح نیست جنگ ایمان با سلاح است که عیناً در تمام جبهه‌ها قابل حس است.

و لشکر امام زمان (عج) انسان‌هایی با ایمان و با خلوص سرشار از شور و عشق و ایثار به خدا که فقط برای اجرای احکام اسلام به‌پا خاسته‌اند و خالی از هرگونه مادیات و خودمحوری‌ها انسان‌هایی که گوش به فرمان امام خود دارند و بسیج شده‌اند تا جبهه‌ها را پر کنند و به قول امام عزیزمان که این یک نظام الهی بود که انقلابی صورت و جنگی به میان بیاید.

انسان‌های عاشق شهادت، عاشق حسین (ع) عاشق کربلا و عاشق امام زمان (عج) که هر لحظه این آرزو‌ها در دل آن‌ها اوج می‌گیرد و مشتاقانه بر سنگر‌های کافران بعثی یورش برده و آن‌ها را کشته و اسیر می‌نمایند.

شهادت! این واژه بزرگ که هیچ چیز را نمی‌توان با آن مقایسه کرد که (الشهادة افضل الموت) شهادت بالترین مردن‌هاست. علی (ع) می‌فرماید که شهادت تنها سلاحی است که هیچ ابر قدرتی نمی‌تواند با آن مقابله کند. این رمز پیروزی ما است که ابر قدرت‌های شرق و غرب را به لرزه و وحشت می‌اندازد امام می‌فرماید (پیروزی را اسلحه نمی‌آورد پیروزی را خون می‌آورد).»

ارسال نظرات