نتایج اولیه پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان اعلام شد.
کد خبر: ۹۱۱۳۲۶۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان، دکترمحمدرضا صائینی، دبیر این جشنواره با اشاره به اینکه نتایج پذیرش آثار پنجمین جشنواره عکس سلامت روان اعلام شده است، افزود: شرکت‎کنندگان میتوانند با مراجعه به سایت جشنواره به نشانیwww.mentalhealthexhibition.ir نتایج اولیه این دوره جشنواره را مشاهده کنند.

وی با اشاره به حضور ۳۱۲۴ عکاس از ۷۸ کشور با ۱۸۳۵۸ عکس در این دوره، اظهار کرد: رشد ۱۷ درصدی تعداد عکاس و رشد ۱۵ درصدی تعداد عکس در این دوره نسبت به دوره قبل مشاهده می‌شود.

دبیر پنجمین جشنواره بین‌المللی عکس سلامت روان اعلام کرد: مراسم اختتامیه این دوره جشنواره و معرفی برگزیدگان اردیبهشت ۱۳۹۸ در زنجان برگزار می‌شود.

«ریکاردو بوسی» رییس فدراسیون جهانی هنر عکاسی (فیاپ) از ایتالیا، «فردی ون گیلبرگن» معاون فیاپ‌ از بلژیک، کیارنگ علایی، ابراهیم بهرامی، ناصر محمدی، دکتر احمد حاجبی(مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت) و دکتر محمدرضا صائینی( رئیس مرکز بهداشت استان زنجان و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان) داوری آثار رسیده به دبیرخانه این رویداد‌ را انجام داده اند.

در پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی عکس «سلامت روان»، دکتر پرویز قزلباش (رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان) به عنوان رئیس جشنواره، دکتر محمدرضا صائینی به عنوان دبیر و علی سامعی(نماینده فیاپ در ایران) به عنوان مدیر هنری حضور دارند.

این رویداد، با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان و به منظور بازآفرینی موضوعات روان‌شناختی توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین‌المللی هنرعکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات