تقدیر شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد از بسیجیان حوزه ۶۱۱ مالک اشتر

دکتر بهمنی شهردار هشتگرد به همراه آقای شجری پور رئیس شورای اسلامی شهر در بازدید شبانه از سطح شهر از تلاش های فرمانده و بسیجیان حوزه ۶۱۱ مالک اشتر در راستای همکاری با خادمان پاکیزگی شهر تقدیر و تشکر نمودند .
کد خبر: ۹۱۱۳۱۸۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، قرار عاشقی که برای اولین بار با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد و بسیجیان در راستای فرهنگ سازی و کمک به کارگران خدمات شهری صورت می‌پذیرد به صورت هفتگی در محلات مختلف اجرا می گردد ، در این برنامه بسیجیان با لباس‌های زحمتکشان شهرداری در ساعات پایانی شب به خیابان‌ها و معابر آماده و در نظافت و جاروب محلات کمک و همیاری می نمایند.

تقدیر شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد از بسیجیان حوزه ۶۱۱ مالک اشتر

دکتر امیر بهمنی شهردار هشتگرد در این بازدید، حضور مستمر بسیجیان و مشارکت در برنامه های مختلف فرهنگی و خدماتی را موجب کمک به مدیریت شهری و ارتقاء فرهنگ شهروندی دانست و گفت : در بسیاری از مواقع و به علت گستردگی شهر نیاز است تا شهروندان نیز به وظیفه شهروندی خود آشنا بوده و با خادمان خود در مجموعه شهرداری همکاری و همیاری نمایند.

بهمنی افزود : اجرای طرح‌های مردم یاری می تواند ضمن ایجاد روحیه برای کارگران زحمتکش شهرداری و کمک در انجام وظایف آنها ، موجب حمایت از جایگاه ویژه این قشر زحمتکش از جامعه باشد و نهایتاً این فرهنگ که موجب ترغیب کودکان و جوانان به مشارکت در نظافت شهر می‌گردد نهادینه شده و ضمن تولید زباله کمتر در پاکیزگی شهر و کاهش فشار کاری کارگران موثر خواهد بود.

تقدیر شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد از بسیجیان حوزه ۶۱۱ مالک اشتر

علی شجری پور رئیس شورای اسلامی شهر نیز از تلاش های بسیجی حسن خیری فرمانده حوزه در راستای تعامل با مدیریت شهری تقدیر و تشکر نمود و گفت : بسیج به عنوان نهادی مردمی در همه زمینه‌ها یاریگر مسئولان بوده و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیون تلاش و جانفشانی بسیجیان است.

شجری پور افزود : بسیجیان نقش گسترده‌ای در دستاوردهای انقلاب اسلامی داشته و هر جا فرهنگ بسیجی و روحیه بسیجی جاری شود نتایج خوبی به ثمر خواهد نشست .

وی عملکرد حوزه بسیج ۶۱۱ مالک اشتر طی یکساله اخیر را مثبت و قابل توجه دانسته و رویکرد فرمانده و بسیجیان این حوزه را در راستای مشارکت شهروندان موجب رشد و ارتقا فرهنگ شهروندی و ساخت شهری آباد عنوان کرد .

وی حضور بسیجیان در بحران های مختلف از قبیل سیل ، زلزله و کمک در برف روبی معابر شهری را موجب دلگرمی مسئولان عنوان کرد و خواستار استمرار این طرح شد.

تقدیر شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد از بسیجیان حوزه ۶۱۱ مالک اشتر

بسیجی پاسدار حسن خیری فرمانده حوزه ۶۱۱ مالک اشتر با تشکر از مدیریت شهری هشتگرد در توجه به بسیجیان و جوانان در امور شهری آن را زمینه ای برای حضور پررنگ تر شهروندان در مسائل شهرشان برشمرد .

وی بسیج را برخاسته از نهاد مردم و برای خدمت به مردم دانست و گفت : خوشبختانه پیشنهاد این طرح مورد استقبال شهردار محترم قرار گرفته و با هماهنگی های لازم این طرح برای چندین هفته متوالی در حال اجراست و روزبه‌روز به مشارکت کنندگان در این برنامه افزوده می‌شود.

خیری تعامل مدیریت شهری هشتگرد با حوزه بسیج ۶۱۱ مالک اشتر را رویکردی نوین برشمرد که می‌تواند با پیگیری و تقویت آن به پویشی برای شهرهای دیگر تبدیل گردد.

تقدیر شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد از بسیجیان حوزه ۶۱۱ مالک اشتر

برنامه قرار عاشقی برای اولین بار در شهر هشتگرد اجرا گردیده و حضور بسیجیان ، شهروندان و اقشار مختلف در این برنامه روز به روز تقویت گردیده و در ایام و مناسبات دیگر نیز از قبیل ایام تعطیلات نوروز ، عزاداری ها ، جشن ها و برنامه های دیگر شهر اجرا خواهد شد .

در پایان این بازدید ، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر ضمن عرض خسته نباشید با اهدای لوح از تلاش های فرمانده حوزه و بسیجیان حاضر تقدیر و تشکر نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها