فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) گفت: ما از ابتدای انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده‌ایم و شهادت مدافعان حریم وطن جان تازه‌ای بر پیکره جامعه و به خصوص جوانان دارد.
کد خبر: ۹۱۱۳۱۰۱
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار  علی‌محمد اکبری پیش از ظهر امروز در حاشیه تشییع پیکر شهید یونس امیری در جمع خبرنگاران، گفت: حضور پرشور مردم انقلابی و به‌خصوص جوانان در آئین تشییع پیکر شهید نشان‌دهنده این است که مردم چهارمحال و بختیاری در صحنه‌های مختلف پای ارزش‌های دینی ایستاده‌اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (علیه السلام) تأکید کرد: امروز آرامش و امنیت ما مدیون پایداری، ایستادگی، رشادت و از خودگذشتگی نیروهای مسلح است و ما برای ایستادگی در مقابل نظام استکباری نیازمند ایثارگری هستیم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما برگرفته از انقلاب علوی و نبرد عاشورایی است، خاطرنشان کرد: ما از ابتدای انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده‌ایم و شهادت مدافعان حریم وطن جان تازه‌ای بر پیکره جامعه و به خصوص جوانان دارد.

اکبری با اشاره به اینکه دشمنان بدانند نیروهای نظامی و انتظامی در دفاع از حریم وطن پیشگام هستند، افزود: مردم ما 40 سال در مقابل تهدید و تحریم ایستاده‌اند و این اقدامات تروریستی ذره‌ای از اراده جوانان ما در دفاع از حریم وطن کم نمی‌کند.

ارسال نظرات